FANDOM

W budowie
Ten artykuł jest niekompletny.

Na tej stronie znajdują się sagi opowiadania użytkownika Hirbav. Opowiadają o przygodach Duetu Zabójców Smoków i niepozornej dziewczynie w ich towarzystwie, która okazuje się być asem Gildii Sabertooth.

FabułaEdytuj

Obecnie nie powstał jeszcze żaden rozdział, jednakże w planach znajduje się nieco inna wersja Sagi Wielkiego Turnieju Magicznego. Oczywiście, żadna saga nie może odbyć się bez głównej bohateski. Tenebris (bo tak ma na imię dziewczyna) dołącza do Drużyny Sabertooth na samym początku, powracając ze swojej misji. W drużynie pojawi się zamiast Orga Nanagear'a.

Główni BohaterowieEdytuj

Główną bohaterką sag jest Tenebris Apocalipta, znana także jako As Szablozębnych. Pojawia się w najmniej spodziewanym, jednakże najlepszym jednoczęsmie momencie, a mianowicie podczas przygotowań różnych gildii (w tym Sabertooth) do Wielkiego Turnieju Magicznego. Początkowo miał w nim wziąć udział Orga Nanagear, jednakże Jiemma wycofał go na korzyść młodej dziewczyny pod wpływem próść zarówno Stinga, jak i Rogue'a.

SagiEdytuj

Wielki Turniej MagicznyEdytuj

Saga Wielki Turniej Magiczny powstała na podstawie wydarzeń z anime/mangi Fairy Tail po powrocie zaginionych magów z Gildii Fairy Tail. Przedstawiony w niej jest punkt widzenia Wielkiego Turnieju Magicznego od strony Sabertooth, co oznacza, że jej członkowie są głównymi bohaterami tej sagi.

Rozdziały Sagi Wielkiego Turnieju Magicznego:

  • Rozdział 1 - "Przed pierwszą konkurencją"
  • Rozdział 2 - "Rywalizacja w Upiornym Zamku"

WalkiEdytuj

WydarzeniaEdytuj

Zdjęcie Nazwa
Brak
Rywalizacja w Upiornym Zamku

Różnice między mangą/anime, a zbiorem sagEdytuj

  • Początkowy skład drużyny Sabertooth (przed wyrzuceniem Yukino) w mandze/anime to: Sting Eucliff, Rogue Cheney, Yukino Aguria, Orga Nanagear oraz Rufus Lohr. W zbiorze sag zamiasta Orgi znajduje się Tenebris Apocalipta.
  • Konkurencje Wielkiego Turnieju Magicznego w mandze/anime są zupełnie inne, niż w zbiorze sag.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki