FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Lucrezia12
Zancrow in anime
Zancrow
Kanji

ザンクロウ

Wymowa

Zankurou

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

Nieznany

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Brak

Poprzednie Przynależność

Gildia Grimoire Heart

Zawód

Mag

Poprzedni Zawód

Mroczny Mag

Drużyna

Divine Assassins

Partner(-zy)

Iness Lockser
Luna Blake

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Ognistego Zabójcy Bogów

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 4 (wspomniany)
Rozdział 5

Zancrow jest jednym z członków drużyny Divine Assassins oraz byłym mrocznym magiem z Grimoire Heart.

WyglądEdytuj

Zancrow posiada długie i szpiczaste blond włosy sięgające aż do ramion. Jest on zazwyczaj widywany z psychopatycznym usmieszkiem wymalowanym na twarzy, który odsłania jego kły. Jego czerwone lub różowe źrednice składają się z kilku obwódek jeszcze bardziej zwiększając jego szaleńczy wygląd. Zancrow nosi żółtą i ciemnoniebieską zbroję przypominajacą spódnicę z czerwoną wypustką zasłaniającą lewą częsć klatki piersiowej. Wypustka zaczepiona jest na ochraniaczu na ramię.

OsobowośćEdytuj

Stałym towarzyszem Zancrowa jest zdrada. Z początku zdradził swoją drużynę i dołączył do Grimoire Heart, ale kiedy nadszedł czas na polowanie na wróżki, Zabójca Bogów zdradził gildię i ponownie dołączył do Divine Assassins. W trudnych sytuacjach potrafi rozbawić całe towarzystwo. Luna ma do niego żal za to, że odchodząc z drużyny zranił Iness, ale stara się tego nie pokazywać. Pomimo niemiłej przyszłości, Zancrow zawsze był wierny swoim towarzyszkom, co pokazał odchodząc z Grimoire Heart, aby pomóc im w walce.

HistoriaEdytuj

Zancrow w dziecinstwie przyjaźnił się z Iness i Luną. Od niepamiętnych czasów tworzyli zgraną drużynę. Mieli dużo ciekawych i śmiesznych przygód. Pewnego dnia Zancrow odszedł z drużyny, co bardzo zraniło jego towarzyszy.

Zancrow wraz z Kainem i Ultear odnaleźli Meredy w mieście, które niszczyli. Ultear zdecydowała się zaopiekować dziewczynką, gdyż przypominała ona ją samą, gdy była młoda.

Ognisty Zabójca bogów: Pokazane zostało, jak ekscytując się Zancrow pokrywał całe swoje ciało ciemnymi płomieniami. Ponadto, jak sam powiedział, jest w stanie zamienić jego przeciwników w pył. Później sam ujawnił, że posługuje się Zaginioną Magią Zabójcy bogów i że jest na całkowicie innym poziomie niż Natsu. Dowodzi tego między innymi fakt, iż Natsu nie był w stanie zjeść ognia Zancrowa, podczas gdy ten drugi nie miał problemów z jedzeniem płomieni Natsu dodatkowo zwiększając swoją siłę. Jednakże wygląda na to, że Zancrow przecenił możliwości swojej magii, ponieważ w końcu Natsu zrozumiał, w jaki sposób może zjeść jego płomienie i użyć ich przeciwko niemu w połączeniu z ogniami Zabójcy Smoków.

Wybuchowy Płomień Ognistego boga: Zancrow uwalnia masywny strumień czarnych ogni w kierunku przeciwnika poprzez wykonanie ruchu przypominającego uderzenie. Kiedy tylko płomienie dosięgną celu, zwiększają rozmiar powodując eksplozję. To ten atak zademonstrował, że Natsu nie jest w stanie zjeść płomieni Zancrowa.
Kagatsuchi Ognistego Boga: Zancrow rozpościera swoje ręce i nogi i uwalnia ogromną kulę czarnych ogni dookoła własnej osoby. Pierwszy raz technika użyta została przeciwko Natsu i kompletnie przewyższyła jego "Brylantowy Ognień".
Chmura Ognistego Boga: Jest to dokładnie nienazwany atak Zancrowa, podczas którego użytkownik trzepie ręką uwalniając czarne płomienie, które pochłaniają przeciwnika tak, jak chmura.
Kosa Ognistego Boga: Jest to również dokładnie nienazwany atak Zancrowa, podczas którego użytkownik formuje kosę z czarnych płomieni wyrastającą z ręki, która zostaje użyta jak broń biała. Atak ten został pierwszy raz użyty, gdy Zancrow przeciął nim kilka drzew.
Kolacja Ognistego Boga: Jest to atak, w którym Zancrow zamyka swoje dłonie aby wystrzelić we waroga formujące się w wygląd paszczy czarne płomienie. Owe ognie zamykają wroga w pułapce, z której nie moża uciec. W dodatku owa pułapka powoli zamienia przeciwnika w popiół.
Wycie Ognistego Boga: Atak podobny do Ryku Ognistego Smoka używanego przez Natsu. Zancrow wydycha ogromną kulę ognia w stronę jego przeciwnika. Podczas tego ataku ogień jest w kolorze normalnym, nie czarnym. Możliwe, że jest tak dlatego, iż tuż przed wykonaniem tego ataku Zancrow zjadł płomienie Natsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki