FANDOM

Yuno Dreyar.jpg
Yuno Dreyar
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

19 lat

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Żółte/zielone

Status profesjonalny
Poprzednie Przynależność

Raven Tail symbol.pngGildia Raven Tail

Zawód

Niezależny Mag

Poprzedni Zawód

Mroczny Mag

Drużyna

Krucza Drużyna (dawniej)

Bazy Operacyjne

Gildia Raven Tail (dawniej)

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Makarov Dreyar (dziadek)
Iwan Dreyar (ojciec)
Laxus Dreyar (starszy brat)

Magia
Magia

Magia Żelaznego Rycerza

Broń

Różnego Rodzaju Bronie

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 3 (jako lis)
Rozdział 6

Yuno Dreyar to młodsza siostra Laxusa, wnuczka Makarova oraz córka Iwana Dreyara. Dawniej należała do Gildii Raven Tail i Kruczej Drużyny.

WyglądEdytuj

Yuno zazwyczaj nosi na sobie czarną zbroję osłaniającą jej blade policzki. Ma zielone oczy, które w ciemnościach zdawają się być żółte. Ma średnio-długie włosy w barwie jasnego-blondu z grzywką zasłaniającą jej niemal całe czoło.

OsobowośćEdytuj

Yuno nie można zaliczyć ani do postaci pozytywnych, a ni do postaci negatywnych. Początkowo pojawia się jako osoba pozbawiona uczuć. Dziewczyna obraca się w towarzystwie osób mrocznych. Początkowo do nich nie pasowała, ale jej osobowość zmieniła się właśnie pod wpływem kontaktu z nimi. Nie ochodzą ją inni, nie lubi dzielić się z innymi przyjaciółmi i wrogami. Podczas, gdy Yuno odeszła z gildii widzimy ją zupełnie inaczej. Staje w obronie czwórki magów z gildii Black Storm, których wcześniej uznawała za wrogów.

HistoriaEdytuj

Nic o niej nie wiadomo. Wspomiane jest jednak, że obecna była podczas zamieszania z Oración Seis, tam też została pojmana przez radę, a jej czas życiowy został zatrzymany przez czarny kryształ. Dlatego pomimo tego, że minęło 7 lat, wiek Yuno nadal wynosi 19.

FabułaEdytuj

Saga Wieży Trzech SłówEdytuj

Magia Żelaznego Rycerza: magia zdezydowanie za często mylona z Podmianą. Jest to również magia przedmiotu, dzięki której użytkownik potrafi szybko zmienić zarówno broń jak i zbroję, jednakże magia ta daje również możliwość zmienienia się w jedno zwierze kiedy tylko uzytkownik tego pragnie oraz na zmienianie właściwości używanych broni/zbroi. Można także stworzyć własną zbroję za pomocą umysłu, jednakże to zaklęcie pochłania olbrzymią ilość magicznej mocy.

Szkarłatny Lis: zaklęcie to jest pierwszym zaklęciem Yuno ukazanym w opowiadaniu. Za pomocą swojej magii, Yuno potrafi zamienić się w szkarłatnego lisa. Może wtedy używać ludzkiej mowy słyszalnej tylko dla osób, z którymi chce rozmawiać.
Zbroja Otchałni: zbroja, której na codzień używała Yuno, jeszcze kiedy była w Raven Tail. Jest to czarna zbroja przypominająca z wyglądu nieco aneislkie pióra uformowane na kształt szaty. Razem z tą zbroją Yuno nosi czarny miecz z czerwonymi zdobieniami.
Cryf: jest to legendarny miecz, który w nieznany sposób wpadł w ręce Yuno najprawdopodobniej już w X791 roku. Cryf jest mieczem o ogromnym ostrzu, które zazwyczaj porusza się pod ziemią, nawet jeżeli zostanie przyzwane. Może zostać wykorzystany zarówno w ataku jak i w obronie, ze względu na jego wymiary.
Obrona Cryfa: legendarne ostrze owego miecza w ostatnim momencie osłania ciało Yuno, powstrzymując nawet śmiertelne ataki.

CiekawostkiEdytuj

  • Według jej karty w Raven Tail Yuno lubi samotność, nie znosi zaś słabeuszy, jednakże po jej odejściu z gildii karta ta straciła ważność.
  • W przeszłości zdawała się być kimś w rodzaju nauczycielski dla Marry, jednakże po jej aresztowaniu Bloody postanowiła iść swoją ścieżką.

StatystykiEdytuj

Atak
6/5
Obrona
5/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
6/5
Strategie
6/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki