FANDOM

Vittoria Dark.jpg
Vittoria
Kanji

ヴィットーリア

Wymowa

Vu~ittōria

Inaczej zwany

Królowa Śmierci (死の女王, Shi no joō)
Vitti (przez Zancrowa)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Oracion 6 L.png Oración Seis

Zawód

Mroczny Mag

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Magia Gwiezdnych Duchów

Magiczne Przedmioty

Klucze do Wrót

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 1

Vittoria jest niezależnym mrocznym magiem. Przez innych zwana jest Królową Śmierci.

WyglądEdytuj

Vittoria jest opisana jako nieska dziewczyna o długich, białych włosach. Zdaniem Cobry i innych członków Oración Seis, jej wygląd i głos nie przypomina kobiety, zaś nie jest także dziewczynką. Ma czerwone oczy, które często są określane mianem krwistych. Ubiera się w czarne stroje. Nieco przypomina pokojówkę.

OsobowośćEdytuj

Vittoria jest przede wszystkim szczera i spokojna. Stara się pomóc innym, lecz często tłumaczy to poprostu misją. Zależy jej na zawodzie mrocznego maga. Docenia tylko niektóre swoje duchy (w szczególności docenia Zancrowa). Kiedy Eidorian nie chce wykonać jej rozkazu, Vittoria pokazuje, iż jest gotowa ukarać ducha złamaniem klucza, co oznaczałoby jego śmierć.

FabułaEdytuj

Saga Bramy UmarłychEdytuj

Vittoria na początku śpiewa pozornie radosną śmierć, która okazuje się być smutną melodią o śmierci. Powoli zbliża się do lochu Rady Magii, aby wyciągnąć z więzienia członków Oración Seis po wydobyciu się z Magicznych Pieczęci.

Szczerze...? Ja nie chcę od was nic, jednakże jako mroczny mag muszę wam pomóc.

—Vittoria o ratowniu Oración Seis

Przyzywa klucznika, która ma im otworzyć drzwi. Kiedy dowiaduje się, że jej duch nie chce wykonać rozkazu, grozi mu złamaniem klucza i zabiciem Eidoriana. Wtedy on zgadza się pomóc jego mordercom. Runiczni Rycerze wciąż są coraz bardziej głośni. Wtedy Vittoria przyzywa Zancrowa, który zatrzymuje "niepotrzebnych gości". Jednakże Vitti, generałowie i Zancrow pakują się w kłopoty.

Vittoria przyzywa Puppeteera, który ma zająć się problemem, kiedy ona będzie wyprowadzać swoich towarzyszy. Jednocześnie kazała Eidorianowi robić srebrne klucze i kazała Zancrowowi zamknąć wrota. Będąć w "Sercu Magii", wrzuca w sam środek Lacimę, po czym obserwuje cztery żywioły magiczne. Wtedy przyzywa Zancrowa, który uderza swym płoemieniem w atrybut mroku i ognia. Protal otwiera się. Nagle pojawia się Puppeteer, który mówi, że mają problem. Do lochu przybywa Tenebris Apocalipta wraz ze Stingiem Eucliffem oraz Rogue Cheneyem. Vittoria żartobliwie wywiązuje się z niezręcznej sytuacji, przechodzi przez portal i zamyka bramy do wszystkich swoich duchów. Po wyjściu z lochów, Vittoria wbrew jej woli dołącza do Oración Seis, gdzie przyjmuje stanowisko Szóstego Generała.

Magia Gwiezdnych Duchów: Vittoria posiada umiejętność przyzywania zmarłych za pomocą kluczy. Angel zdardziła, że to rodzaj zaginionej magii, a tak właściwie zaginionej i zapomnianej techniki Niebiańskich Magów. Duchy przyzywa za pomocą jasno-żółtego klucza.

DuchyEdytuj

  • Zancrow: Vittoria otwiera wrota do Ognistego Boga.
  • Eidorian: Vittoria otwiera wrota do klucznika.
  • Puppeteer: Vittoria otwiera wrota do Lalkarza.

OST PostaciEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki