FANDOM

Brak
Vipera Snake
Inaczej zwany

Wężowa Panna (dawniej)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

19 lat

Kolor Włosów

Zielone

Kolor Oczu

Ciemno-zielone

Cechy dodatkowe

Makijaż pod oczyma przypominający łuski

Status profesjonalny
Przynależność

Lamia scale Gildia Lamia Scale

Lokalizacja Znaku Gildii

Lewe ramię

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Vipery

Partner(zy)

Acuario

Poprzedni Partner(zy)

Nienazwany wąż

Bazy operacyjne

Kwatera Gildii Lamia Scale

Status Personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Przejęcie
Magia Elementarnej Pieczęci
Oczy Wężownika
Magia Trucizny

Vipera Snake to przedstawicielka Gildii Lamia Scale, która dołączyła do niej tuż po aferze z Oración Seis.

WyglądEdytuj

Vipera jest wysoką kobietą o poważnym wyrazie twarzy i bladej cerze. Ma ciemno-zielone oczy złożone z kilku tęczówek stopniowo zacienianych do środka. Jej źrenice są pomarańczowo-złote i w przeciwieństwie do innych ludzi posiada je wydłużone w pionie. Ma cienkie brwi oraz krótkie, ciemne rzęsy. Wokół jej oczu posiada naturalny makijaż w różnych odcieniach zieleni, które zarówno z bliska jak i z daleka przypominają łuski. Jej włosy splątane są w kilkadziesiąt cienkich warkoczy zebrtanych u góry głowy i złączonych w jednen, długi koński ogon.

Jej ubiór rozpoznawalny jest już chyba w każdym zakątku Fiore. Często nosi na sobie dopasowany do ciała kombinezon w barwie ciemnej, zgniłej zieleni, który zciemnia się na jej plecach, zaś na brzuchu jest posiada barwę beżową. Strój ten wyznacza linię symetrii jej ciała - zaznaczona jest z przodu białą, a z tyłu czarną linią. Można więc powiedzieć, że jej strój przypomina kamuflarz węża. Zawsze nosi na sobie kowbojki w zazwyczaj ciemnych kolorach na bardzo wysokim obcasie.

OsobowośćEdytuj

Vipera jest zamkniętą w sobie osobą, próbującą przyzwać swoje myśli do rzeczywistych problemów, jednakże zdaniem Lyona ona wciąż żyje przeszłością i w najbliższym czasie raczej nie ulegnie to zmianie. Właśnie z tego powodu, mistrzyni Ooba przydzieliła jej partnera, jakim jest rozważny Acuario. Mimo to, czasami potrafi sprowadzić się do rzeczywistości i skupić na tym, co dzieje się aktualnie. Działają tak na nią misje.

Jeżeli chodzi o jej stosunki z kompanami z gildii, nie są one w najlepszym stanie, jednakże nie są jednocześnie złe. Z powodu jej nietypowych tematów do rozmowy, jakimi są na przykład płazy bądź gady, nie znajduje wiele osób o takich samych zainteresowaniach, dlatego jest raczej samotną osobą.

HistoriaEdytuj

Vipera dołączyła do gildii w najmniej spodziewanym momencie, a dokładniej w X784 roku, kilka dni przed rozpadem Sojuszu Światła. Była wtedy o wiele niższą dziewczynką o krótkich włosach i niemal białej skórze, a jej oczy nie posiadały źrenic. Na szyi miała małego węża, który częto okazywał za nią uczucia, przykładowo kąsząc innych dawał im znak, iż Vipera nie darzy danej osoby sympatią. Wtedy w ogóle się nie odzywała, tak więc nie wiadomo było, jak ma na imię. Do tamtej pory nazywano ją po prostu "wężową panną".

Jej prawdziwe imię i nazwisko poznano po zniknięciu Fairy Tail. Właśnie wtedy w jej oczach pojawiły się źrenice, a ona sama zaczęła okazywać znaki życia. Postanowiła wyruszyć na jej pierwszą misję, która uznawana była za jedną z tych trudniejszych. Mistrzyni Ooba nie wierzyła w jej nadludzkie umiejętności, więc przydzieliła ją do Acuario, również z powodu jej przeszłości. Na misji chłopak nie zrobił nic. Dziewczyna nie dała mu dojść do słowa bądź nawet ruszyć się z miejsca. Niestety, jej wąż poległ na misji, tak więc już na zawsze pogrążyła się w smutku.

Po powrocie do gildii zaczęła interesować się własnymi zdolnościami i odkryła w sobie magię, o której do tej pory nie miała pojęcie. Magia ta zwana była "Przejęciem". Od tamtej pory trenowała, by ją udoskonalić. Początkowo mogła zamieniać skórę w łuski, które służyły jej jako cecha obronna, jednakże były mało wytzrymałe. Z czasem stały się twarde jak kamień, a po kilku latach były już całkowicie niezniszczalne. Słabą stroną jej obrony okazały się być ręce, których węże nie posiadają, tak więc nie mogły one zostać całkowicie pokryte łuskami.

Trzy lata po dołączeniu do gildii nauczyła się zamieniać swoje ciało w węża, może on być ogromny lub tak mały, jak dżdżownica.

Przejęcie to Magia typu Caster wykorzystywana przez nią i rodzeństwo Strauss. Pozwala użytkownikowi na zmienienie dowolnej części ciała lub całej formy fizycznej maga na zupełnie inne ciało, w zależności od typu owej magii, z której korzysta każdy człowiek posiadający taką umiejętność. Vipera wyspecjalizowała się w przemianie swojego ciała w węża, jednakże częśto korzysta z możliwości zamiany jej skóry na twarde jak tytan łuski, służące jej głównie do obrony.

  • Dusza Białego Węża to najmniejsza forma stworzenia, w które potrafi zamienić się Snake. Jest to jasny wąż o delikatnych łuskach, którego średnica ciała wynosi od 1,5 do 2,3 cm długości. Zazwyczaj używa tego zaklęcia do przedostania się do drugiego pomieszczenia poprzez szparę lub dziurę w ścianie.
  • Dusza Ognistego Węża Vipera dzięki temu zaklęciu potrafi przemienić się w czerwoego węża o wiecznie płonącym języku i ogonie. Po dotknięciu jej w takiej formie, jej wszystkie łuski zaczynają płonąć i przekazują ogień na przeciwnika.
  • Dusza Wodnego Węża forma, dzięki której Snake potrafi pływać. W tej postaci Vipera posiada zarówno płuca, jak i skrzela, co umożliwia jej przebywanie w wodzie przez długi czas. Dzięki temu, może również używać magii wody.

Magia Elementranej Pieczęci magia typu caster, przypominająca nieco Odbicie. Vipera potrafi zapieczętować w danej części ciała zaklęcie swojego rywala, by później w każdej chwili móc wykorzystać je przeciwko niemu. Szczególnie przydaje się to podczas walki ze Smoczymi Zabójcami, którzy nie mogą pożreć własnego żywioły, a podczas jego pobytu w ciele Vipery nie ulega on żadnej modyfikacji.

Oczy Wężownika to magia oczu wykorzystywana przez Viperę. Dzięki niej jest w stanie zoabaczyć słaby punkt przeciwnika. Pozwala ona także na wyczucie magicznej energii przeciwnika, dzięki czemu potrafi się doskonale ukryć przed pozostałymi magami.

Magia Trucizny jest to magia typu caster wykorzystywana głównie właśnie przez Viperę. Pozwala użytkownikowi na twaorzenie i w pełni kontrolowanie żywiołu, jakim jest trucizna. Magia ta daje jej możliwość zatruwania bądź odtruwania innych osób.

  • Trujący Kieł Vipera tworzy z trucizny chmurę na kształt dwóch głów i otruwa nimi przeciwnika.
  • Zatrute Ugryzienie Snake otacza swoje zęby trucizną, po czym gryzie przeciwnika.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas jej wypowiedzi można zauważyć wyjątkowe przydłużenie i podkreślenie litery "s".
  • Raz na jakiś czas "zrzuca" swoją skórę, co upodabnia ją do węży.
  • Posiada długi i wąski język.
  • Na pytanie "Kim się czuje?" odpowiada, że "bardziej czuje się gadem, niż ssakiem", lecz mimo to uważa się za człowieka.

StatystykiEdytuj

Atak
5/5
Obrona
5/5
Szybkość
6/5
Inteligencja
4/5
Cechy węża
6/5

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki