FANDOM

Tya prof
Tya Blecher
Kanji

タイア ベチェル

Wymowa

Taia Beczeru

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Kolor Włosów

Rude

Kolor Oczu

Zielone

Status profesjonalny
Zawód

Na usługach Świętego Maga

Bazy Operacyjne

Miasto Ayden

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Harlan Blecher (brat)

Tya Blecher (タイア, Taia) jest jedną z wielu mieszkańców Miasta Ayden oraz służącą Świętego Maga, Yamato.

WyglądEdytuj

Jest młodą kobietą średniego wzrostu. Posiada podłużną twarz, którą okalają rude loki. Wąskie zielone oczy nadają jej postaci surowego wyglądu. Ubiera się w jasnobrązowy kostium idealnie dopasowany do talii. Najbardziej jednak uwagę na siebie zwraca białym krawatem - dość nietypowym dodatkiem dla kobiet.

OsobowośćEdytuj

Sprawia wrażenie opanowanej i chłodnej osoby, twardo trzymającej się zasad (odmówiła Natsu posiłku, ponieważ mieli spotkać się z Yamato). Okazuje się jednak, że z jakiegoś powodu nie może znieść widoku ubogich ludzi. Pogania młodych magów, kiedy ci zachwycają się laleczką jakiegoś ulicznego artysty. Zdaje się również, że jest oddana swojemu mentorowi.

HistoriaEdytuj

Nie jest dokładnie znana. Wiadomo jednak, że Tya mieszka w Ayden i pracuje dla Yamato, jednego z Dziesięciu Świętych Magów.

RelacjeEdytuj

Yamato Edytuj

Tya w gabinecie yamato

Tya w gabinecie Yamato

Zobacz osobny artykuł: Yamato
Kobieta jest zachwycona swoim Mistrzem. Można śmiało stwierdzić, że nawet się w nim podkochuje. Pracuje dla niego i posłusznie wykonuje rozkazy. Niektóre z nich, jak np. niańczenie członków Fairy Tail niezwykle ją drażni, ale dla swojego mentora jest w stanie zrobić wszystko.

Harlan BlecherEdytuj

Zobacz osobny artykuł: Harlan Blecher
Brat Tyi. Nic na razie nie wiadomo o ich relacjach. Oboje pracują dla Yamato. Tya bardziej jako służąca, Harlan jako informator.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię oznacza księżniczkę lub ciocię.
  • Postać stworzona przez RO91 i wykorzystana w Sadze Gilgamesza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki