FANDOM

Tenebris Apocalipta
Tenebris Apocalipta
Kanji

暗いアポカリプト

Wymowa

Teneburis Apacariputa

Inaczej zwany

As Szablozębnych

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

20

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Sabertoth mark Gildia Sabertooth

Lokalizacja Znaku Gildii

Nieznana

Zawód

Mag Rangi "S"

Drużyna

Drużyna Sabertooth

Bazy Operacyjne

Gildia Sabertooth

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Sting Eucliff (przybrany brat)
Rogue Cheney (przybrany brat)
Aknologia (przybrany ojciec)

Magia
Magia

Magia Zabójcy Smoków

Broń

Włócznia

Tenebris Apocalipta jest magiem rangi "S" i asem gildii Sabertooth.

WyglądEdytuj

Z wyglądu podobna jest do Erzy Knightwalker, jednakże jak sama mówi, w rzeczywistości jej włosy są proste, ale kręci je po to, by odróżnić się od znienawidzonej przez nią Scarlet. Ma bladą cerę oraz wąskie, ciemno-czerwone oczy. Jej włosy mają ciemną barwę, dawniej mówiono, że są ciemno-szare, jednakże po latach ściemniały jeszcze bardziej, więc aktualnie są całkowicie czarne.

Ubiera się w zbroję z żelaza w ciemnej barwie. Jej lewe udo zakrywa kawałek białej tkaniny przymocowany skórzanym pasem do pozostałej części stroju. Na rękach nosi rękawice sięgające powyżej łokci, a na jej nogach znajdują się wytrzymałe i wysokie buty.

OsobowośćEdytuj

Tenebris zdaje się nie ufać nikomu spoza jej gildii, a nawet w niej potrafi narobić sobie wielu wrogów. Jak mówi Orga, nikt o zdrowym rozsądku nigdy nie sprzeciwi się jej woli i nie okarze jej nienawiści, gdyż jest straszną, a jednocześnie potężną osobą. Nie okazuje żadnych uczuć, a każde życie jest jej obojętne.

Wyjątek stanowią cztery osoby: Sting Eucliff, Rogue Cheney, Frosch i Lector. Za tą czwórkę z pewnością oddałaby życie, niezależnie od sytuacji. Przy nich zachowuje się zupełnie inaczej - okazuje im troskę i zainteresowanie. Często wraz z nimi żartuje i nie powstrzymuje się od uśmiechu. Jednakże, bywają sytuację, w których nawet dla nich potrafi być nieco nieuprzejma.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga Wielki Turniej MagicznyEdytuj

Tenebris pojawia się wraz z Drużyną Sabertooth, po eliminacjach do Wielkiego Turnieju Magicznego. W przeciwieństwie do pozostałych jako jedyna zachowuje spokój słysząc oklaski na widok najsilniejszej gildii we Fiore. Widząc triumfującego Stinga opuszcza jego dłoń i mówi, że to tylko eliminacje, że Turniej dopiero się zaczyna. Potem podchodzi do Rogue'a. Wychylając się zza jego postaci dostrzega drużynę Fairy Tail A i wpatruje się na nią przez dłuższy czas. Do życia powołuje ją Sting i mówi, że dopadnie "ją" przy najbliższej okazji, ale teraz powinna udać się na trybuny. Idzie z nim krok w krok. Irytuje ją widok Mata, który pojawia się jak zwykle w najmniej spodziewanym momencie. Uważnie słucha instrukcji pierwszej konkurencji. Widząc, że do konkurencji zgłasza się Lucy Heartfilia, posyła do walki Cienistego Zabójcę Smoków mówiąc, że radzi sobie z ciemnościami jak nikt inny. [1]

Magia Smoczego Zabójcy: Tenebris, podobnie tak jak Sting i Rogue, jest Smoczym Zabójcą, jednakże nie wiadomo jakiego dokładniej żywiołu używa. Najprawdopodobniej jest zabójcą trzeciej generacji.

Odniesienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki