FANDOM

Tasto Morte.png
Tasto Morte
Kanji

たそと もれて

Wymowa

Tasoto Morete

Inaczej zwany

Smutny Tasto

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

17

Kolor Włosów

Siwe

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail

Zawód

Mag

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Demonicznych Bestii

Magiczne Przedmioty

Demoniczne Wskazówki

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

rozdział 2

Anime (Debiut)

odcinek 2

Tasto Morte jest jednym z magów, który dołączył do gildii Fairy Tail przed Lucy.

WyglądEdytuj

Tasto jest opisany jako mężczyzna o smutnych oczach, których barwa przesiąknięta jest krwią. Mimo młodego wieku chłopiec posiada już siwe włosy, można byłoby uznać go za albinosa, ale mimo wszystko nim nie jest ponieważ ma dość ciemną karnacje a niegdyś był jeszcze szatynem. Na głowie posiada czarną opaskę przypominającą wstążkę przewiązaną na jego szyi. Dodatkowo zawsze ma przy sobie pasek z kieszonką na magiczne wskazówki.

Na początku Morte ubrany jest w ciemno czerwoną koszulkę z kołnierzem, długie i jasne spodnie oraz brązowe buty do połowy łydki. Na rękach natomiast nosi rękawice, jedną do nadgarstka a drugą prawie do łokcia.

OsobowośćEdytuj

Jak łatwo można zobaczyć nastolatek jest bardzo nie śmiały i rzadko się odzywa przez co niewiele wiemy o jego charakterze. Prawdopodobnie jak większość szarych myszek jest miły i pomocny a o ile odważy się pokazać i otworzyć zaowocuje wielką siłą. Od czasu do czasu słyszy od Elfmana by wziął się w garść.

HistoriaEdytuj

Tasto dosyć dawno dołączył do gildii tuż po śmierci Lisanny co więcej był jej kuzynem przez co został odrzuconym przez Elfmana, który uważał, że jego przyłączenie się miało na celu zastąpienie jego młodszej siostrzyczki co jakby nie patrzeć nie było prawdą. W ten oto sposób nieśmiały chłopiec dostał wroga w postaci kogoś kto jest wybuchowy i energiczny - przez ten brak akceptacji chłopiec jeszcze bardziej zamknął się w sobie a gdyby nie Mira prawdopodobnie odszedłby z Fairy Tail.

FabułaEdytuj

Saga MacaoEdytuj

Tuż po wejściu Lucy do gildii gdy wybucha walka Tasto patrzy na wszystko z boku a gdy Lucy pyta się Mirajane kim on jest ten robi się czerwony na twarzy widzą, że mowa o nim i chowa się za jedną z kolumn podtrzymujących budynek.

Saga Phantom LordEdytuj

Podczas walki z gildią Phantom Lord chłopiec długo biegał bez celu po ich siedzibie aż w końcu trafił na walczącego Natsu z Arią jednak zanim cokolwiek zrobił przeciwnik dostał w twarz z wykopu Erzy. Tasto cicho coś wyszeptał a Tytania się odwróciła wtedy on jąkając się poprosił ją by dała mu się spróbować w walce. Członek 4 elementów zaatakował jednym z zaklęć a chłopiec ledwo uniknął po czym stwierdzając, że ma coś na te okoliczność przyzwał jednego ze swoich bestii, były to trzy łasice władające wiatrem a ich ciosy były zarówno ofensywą jak i defensywą przeciwko wrogowi.

Saga Festiwal WalkEdytuj

Podczas wyborów miss Tasto stoi ze wszystkimi jednak o dziwo jest zwrócony plecami do sceny. Koleinie podczas walk zorganizowanych przez gromowładnych chłopiec walczy z paroma nie istotnymi postaciami używając do tego swojej bestii zwanej Kamaitachi dzięki czemu wygrywa długo włócząc się po okolicy i poszukując Lexusa i jego kompanów. W pewnym momencie po przegranej Evergreen gdy jej xczar przestał działać ujrzał walkę Lucy z Bickslowem, mężczyzna z łatwością odizolował gwiezdnego maga od kluczy jednak w tym momencie wkroczyła wietrzna bestia i zniszczyła kolejne lalki wroga tworząc ochronne tornado wokół blondynki i siwego. Mimo to jednak było tylko kwestią czasu gdy pociski je zniszczą, ale z odsieczą przybył im lider gwiezdnego zodiaku - Loke. Gdy wróg użył swoich figurowych oczu wszyscy musieli zamkną swoje jednak Lew miał plan, który nawet nie dotyczył Tasto. Kazał Lucy mu zaufać i w odpowiednim momencie zaatakować gdy on użyje swoje świetlistego czaru, Wysoki wróg został oplątany biczem dziewczyny po czym jej duch wykonał ostateczny cios, białowłosy czuł się nie potrzebny jednak mimo to cieszył z wygranej i podbiegł po klucze by oddać je właścicielce chciał ruszyć dalej, ale stan towarzyszki nie pozwolił mu zostawić jej samej z kotem.

w budowie

CiekawostkiEdytuj

  • Często mylony jest z magiem gwiezdnych duchów.
  • Pierwsza demoniczna wskazówka, której użył przyzywa trzy stwory.

CytatyEdytuj

w budowi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki