FANDOM

Poprzednia:

Suria Bluette i Natsu Dragneel vs Vulcan

Równoległa:

Natsu Dragneel vs Virgo

{{{name}}}
Suria vs Lilianna.jpg
Saga:

{{{arc}}}

Miejsce:

{{{place}}}

Wynik:

{{{result}}}

Strony

{{{side1}}}

{{{side2}}}

Moce i Umiejętności

{{{forces1}}}

{{{forces2}}}

Poniesione Szkody

Zatruta przez Ghoula lewa część szyi

Śmierć

Suria Bluette vs Lilianna Everlue to pierwsza walka ludzi w Fairy Tale.

PrologEdytuj

Kiedy Drużyna Natsu ma zamiar wejść do domu Duke'a Everlue'a, Suria wyczuwa dziwny cień wołający spod ziemi. Opuszcza wtedy swoją drużynę i idzie przez ciemne korytarze piwnicy. Nagle słyszy granie na harfie i idzie w stronę cudownego dźwięku. Spotyka białowłosą dziewczynę, której imię brzmi Lilianna.

Przebieg walkiEdytuj

Gggg.jpg

Czarne Skrzydła

Pierwsza walkę zaczęła Lilianna. Rzuciła się z mieczem na Bluette, ale jej atak został w szybkim tępie zatrzymany. Liliannie nie udawało się zranić ciała Surii, chociaż powinna, gdyż jej magia jest silniejsza od magii czarnowłosej dziewczyny. Everlue uznała, że czas wykorzystać jej magię i przyzwała swoje czarne skrzydła. Dodało to jej szybkości, lecz ataki z lotu z kryształowym mieczem w ręce również nic nie dały. Suria przechwyciła miecz Lilianny, na którym był łańcuch. Everlue została zaatakowana dwoma nożami lecącymi w niej stronę, ale ona z łatwością uniknęła prostego ataku. Nie wiedziała, że unik pozwolił Surii na wykonanie planu.
Lilianna Monster 1.jpg

Bliźniaczy Ghoul

Opętana dziewczyna została przebita swoim własnym mieczem. Aby zniszczyć Surię psychicznie, dziewczyna powiedziała, że skoro zabiła już jej młodszego brata to zabije również Mystogana, ukochanego Surii. Bluette na wspomnienie młodszego brata, którego niby zostawiła samego z martwymi rodzicami, zdenerwowała się i ruszyła w stronę wyjścia. Tym czasem służka diabła przyzwała Bliźniaczego Ghoula, który wylał swą krew na lewą część szyi Surii. Liliannę bardzo to ucieszyło, gdyż pozbyła się rywalki. Bluette podniosła się z ziemi z ogromnym trudem i przebiła gardło przeciwnika.

Po walceEdytuj

Ranna Suria opatruje sobie ranę i idzie do biblioteki Duke'a. Spotyka tam Lucy i Happiego. Spytała się ich, gdzie jest Salamander, ale Lucy odpowiedziała, że jeszcze go nie ma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki