FANDOM

Stella Lullaby.jpg
Stella Lullaby
Kanji

ステラ ララバイ

Wymowa

Sutera Rarabai

Inaczej zwany

Senna Wróżka

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

17

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Żółte

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

Lewe Ramię

Zawód

Mag

Poprzedni Partner(-zy)

Mest Gryder

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywna

Magia
Magia

Magia Snu

Bronie

Katana

Stella Lullaby to członkini Gildii Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Stella jest nieco niską siedemnastoletką. Ma średniodługie, blond włosy, które w świetle księżyca wydają się być białe. Ma je w połowie rozpuszczone. Z tyłu znajduje się jedno pasmo włosów splątane złotą biżuterią. Większośc włosów wiąrze w kok umieszczony w tylnej części. Niektóe jej włosy wyglądają jak pióra. Nosi także spinkę składającą się z dwóch kul. Ma piękne, żółte oczy. Ubiera się w czarny bezrękawnik z typowo japońskim kołnierzem. Jej znak gildii znajduje się na lewym ramieniu i jest ona niebieski.

OsobowośćEdytuj

Stella ufa wszystkim swoim towarzyszom, nawet tym, których nie zna. Uważa, że każdy kto nosi symbol Fairy Tail jest uczciwy i ma podobne cele jak ona sama. Bardzo angażuje się w życie gildii. Nazywają ją "senna wróżką" z powodu jej magii. Jest miła i z chęcią tłumaczy innym, dlaczego życie jest piękne. Była trochę zawiedziona, kiedy okazało się, że nie zostałą wytypowana jako jeden z kandydatów na maga klasy "S", ale potem pocieszała się, że nie jest jeszcze gotowa. Ucieszyła się, kiedy Mest poprosił ją o pomoc z egzaminem. Kiedy Gryder nie mógł wlczyć, zajęła się przeciwnikami (Grayem i Lokim). Kiedy Mest się obudził i podziękował jej, zapytał dlaczego mu pomogła. Ona odpowiedziała, że skoro to ona nie może zostać magiem klasy "S", to doprowadzi Mesta do zwycięstwa w egzaminie. Kiedy Natsu powiedział jej, że Mest to tak właściwie Doranbolt, który jest z Rady Magii, a on sam powrócił na statek rady zapłakała, a potem znienawidziła Mesta, a tak właściwie Doranbolta, którego uważała za przyjaciela.

FabułaEdytuj

Saga Wielkiego Turnieju Magicznego (Fabuła Vampire EliEli)Edytuj

Magia Snu: Stella używa najbardziej zaawansowanej magii snu. Nie polega ona głównie na usypianiu. Potrafi włamać się do snu przeciwnika i zadać mu tam bolesne obrażenia, podczas gdy on jest bezsilny. Rzadko kiedy używa tej magii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki