FANDOM

Ogólne Informacje

Shitou
Shitou Mazuki
Kanji

死闘

Wymowa

Shitō

Inaczej zwany

Mroczny Skorpion (przez ludzi)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

20

Kolor Włosów

Biało-czarne

Kolor Oczu

Czarne

Status Profesjonalny
Przynależność

Sirds Knight symbol Gildia Sirds Knight

Zawód

Mroczny Mag

Drużyna

Dark Knights

Bazy operacyjne

Sirds Knight

Status personalny
Statut

Nieznany

Magia
Magia

Magia Działa

Broń

Reteimasu

Galeria Obrazów

Shitou Mazuki jest mrocznym magiem z Sirds Knight oraz liderem drużyny Dark Knights.

WyglądEdytuj

Wygląd Shitou jest dość szalony, jak na mrocznego maga. Na ręce ma czerwony tatuaż. Czasami nazywają go "mrocznym skorpionem" ze względu na jego działo Reteimasu robione na kształt ogonu skorpiona. Jego włosy są lekko długie, po lewej stronie białe, a po prawej czarne. Oczy Shitou są czarne, a pod nimi znajdują się krótkie, czarne kreski. Shitou nosi na szyi czarny kołnierz ze złotymi obwódkami. Na rękach nosi czarne rękawiczki. Nie nosi koszuli. Jego spodnie są szerokie oraz czerwone. Jego znak gildii znajduje się na jego pasie.

OsobowośćEdytuj

Shitou nie lubi swojej szefowej. Nazywa ją druną szefową. Zawsze, kiedy wraca do gildii i ktoś ma do niego prośbę, on zaczyna swoje gadki i odmawia pomocy przed wysłuchaniem propozycji. Shitou ma ogromny talent do rozwścieczania swojej przyjaciółki, Mitsuki. Za każdym razem kiedy coś o niej powie, chwilę potem pojawia się Mitsu i owala go. Mazuki uwielbia sobie żartować. Często zadaje dziwne pytania typu "jedzenie mnie pożre?", aby zmylić inne osoby.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego wygląd bazuje na Scorpio z Fairy Tail.
  • Postać wymyslona przez Laurę112.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki