FANDOM

ShiinaConboltProfile
Shiina Conbolt
Wymowa

Shīna Konboruto

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

16

Kolor Włosów

Fioletowe

Kolor Oczu

Żółte

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Gildia Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

Nieznana

Zawód

Mag

Poprzedni Partner(-zy)

Suria Bluette

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywna

Krewni

Macao Conbolt (ojciec)
Romeo Conbolt (młodszy brat)

Magia
Magia

Nieznana

Shiina Conbolt jest jednym z magów z Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Shiina jest dość wysoką jak na swój wiek dziewczyną. Ma długie, fioletowe włosy, które lśnią jak błyskotki w promieniach słonecznych. Jej oczy są złociste.

Shiina ubiera się w zwyczajne jak na jej rasę stroje. Najczęściej nosi jasno-żółty golf. Na golf zakłada także brązową kurtkę. Shiina nie lubi spódnic, dlatego nosi jeansy. Jej buty to czerwone trampki.

OsobowośćEdytuj

Shiinie zawsze można ufać. Nie było jeszcze takiej sytuacji, aby kogoś zawiodła. Erza mówi, że sercem Shiina jest już magiem klasy "S", ale jej magia jest zbyt słaba i że dopiero za kilka lat może uczestniczyć w egzaminie.

Marzeniem Shiiny jest wykonanie misji z jakimś magiem klasy "S", najlepiej Erzą lub Surią, gdyż to jej idolki. Kiedy w gildii nie ma Titani i Wojowniczki Cienia, wtedy wciąż mówi, jakie są silne i opowiada o ich wyczynach, nawet tych najsłabszych, jakby to było coś niezwykłego.

Jedyna kobieta w domu Conboltów opiekuje się swoim młodszym bratem. Wykonuje jego każde prośby. Kiedy kazał jej odnaleźć ich ojca, Shiina bez zawachania przeszła przez całe Fiore i doszła do Góry Hekobe.

HistoriaEdytuj

Na razie nie wiemy nic o jej historii.

FabułaEdytuj

Fairy Tale: Saga MacaoEdytuj

Shiina pojawia się dopiero w trzecim rozdziale. Spotykamy ją przy górze Hekobe, kiedy w szczelinie utknęła ręka Surii. Shiina pomaga czarnowłosej wojowniczce. Następnie Shiina opowiada, dlaczego znalazła się w tym miejscu. W góry poszła, aby odnaleźć swojego ojca. Wspomniała też, że prosił ją o to Macao. Suria zaproponowała Następnie z Shiina spotykamy się dopiero podczas walki z Vulcanem. Szesnastolatka wpada do kryjówki górskiego stwora wraz z Surią. Jej zadaniem było chronienie jaja gryfa, podczas gdy mag klasy "S" będzie walczył z monstrum. Podczas gdy okazuje się, że potworem był ojciec Shiina, dziewczyna wysłuchuje go i wszyscy wracają do Magnolii.

Na razie jej umiejętności oraz magia nie zostały ujawnione.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać bazuje na Nadeshiko z Shugo Chary.
  • Postać wymyślona przez Gilrean Ringerin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki