FANDOM

Brak.png
Serce Magii
Kanji

魔法のハート

Wymowa

Mahō no hāto

Informacje
Lokalizacja

Loch Rady Magii

Serce Magii to miejsce pierwotnego założenia Rady Magii. To właśnie z niego wytwarzana jest cała magiczna energia Królestwa Fiore.

OpisEdytuj

Serce Magii jest strzeżone przez wielu Runicznych Rycerzy, jednakże zdaniem Vittori nie są oni zbyt bystrzy, dzięki czemu ona i Oración Seis bez problemu dostali się do wnętrza. W rzeczywistości nie ma to nic wspólnego z sercem. Jest to poprostu miejsce, z którego naturalnie wytwarza się magiczna energia.

W środku Serca Magii narysowany jest okrąg z magicznymi symbolami nieco przypominający Magiczny Krąg. Wspomniany okrąg podzielony jest na cztery częsci wypełnione konkretnym żywiołem magii. Po środku znajduje się małe wgłębienie w podłodze. W to miejsce wsadza się magiczny kryształ, który uaktywnia żywioły w częściach okręgu. Kryształ, lub jak kto woli, Lacrima zawiera tylko jeden (góra dwa) żywioły okręgu. Wtedy magowie tego żywiołu (w przypadku dwóch magów może to być jeden używający magii tych dwóch żywiołów). Wtedy uruchamia się teleport, który można zniszczyć Eksplodującą Lacrimą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki