FANDOM

Selena.png
Selena Scott
Kanji

セリーナ·スコット

Wymowa

Serīna Sukotto

Inaczej zwany

Sel (pseudonim)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

17

Urodzony

12 stycznia X766

Kolor Włosów

Zielone

Kolor Oczu

Żółte

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Drużyna

Nesshi

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywna

Magia
Magia

Magia Impulsu

Selena Scott jest członkinią Gildii Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Selena jest średniego wzrostu dziewczyną o długich, zielonych włosach z długą grzywką. Włosy wiąże najczęściej w dwa kucyki, ale czasem nosi je rozpuszczone ze spiętym jednym jednym z pasm jej przepięknych włosów. Ubiera się w oliwkowo-żółty płaszcz z lekko ciemniejszymi zakończeniami. Nosi również ciemn, krótką spódnicę.

OsobowośćEdytuj

Selena swoim postępowaniem pokazuje to, że tak właściwie nie jest osobą wymagającą szczególnej troski. Doskonale radzi sobie sama w różnych sytuacjach. Jej słabością jest słaba opinia na temat jej niezdarnych wpadek związanych z jej trudną do nauczenia się magią. Większość problemów zwalcza przemocą, co zwykle nie jest zbyt dobre dla ludzi przebywających w jej jakże "skromnym" otoczeniu. Pomimo jej słabości i agresywności, są osoby z którymi Selena dogaduje się bez problemów. Swoich przyjaciół ceni nad życie.

FabułaEdytuj

Selena Scott niebawem pojawi się w pierwszym rozdziale opowiadania użytkownika MidGranat.

Magia Impulsu: jedna z najtrudniejszych magii caster w królestwie Fiore. Użytkownik tworzy w jednej ze swoich części ciała fale magiczne, które sieją zniszczenie i są w stanie nawet przedrzeć się przez pole magnetyczne magii Odbicia. Selena ma problemy w panowaniu nad swoimi zaklęciami, których jeszcze nie znamy.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać wymyślona przez MidGranat.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki