FANDOM

Sarine2
Sarine Adler
Kanji

サリネ ・アドラー

Wymowa

Sarine Adler

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

21 lat

Urodzony

X763

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

25pxtigerlily symbol Tiger Lily

Lokalizacja Znaku Gildii

Lewe Udo

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Moon Hunter

Status personalny
Krewni

Archibald Vanth (przybrany brat)
Thor Sheffield (przybrany brat)

Magia
Magia

Magia Ognia

Galeria Obrazów

Sarine Adler (サリネ ・アドラー Sarine Adler) jest jednym z trzech Magów Klasy S Gildii Tiger Lily. Wspólnie z braćmi należy do Drużyny Moon Hunter.

WyglądEdytuj

Sarine jest młodą kobietą średniego wzrostu o czerwonych tęczówkach. Ma długie, sięgające za kość ogonową, białe włosy, które przewiązuje niewielkimi wstążkami. Podobną, ale większą, ma na czubku głowy.

Ubiera się w białą bluzkę z bufami i kołnierzem oraz czerwone spodnie na szelkach.

Symbol gildii znajduje się na lewym udzie.

OsobowośćEdytuj

Opętana chęcią zemsty, przestała myśleć racjonalnie. Zdaje sobie jednak sprawę ze swojej wewnętrznej przemiany, która niekoniecznie musi nieść ze sobą szczęśliwe zakończenie. Jak twierdzi Archie, Sarine stoi nad przepaścią. Obwinia Elis o śmierć Jovyna, z którym musiała mieć bliższe relacje. Kiedy jeden z braci próbuje ją powstrzymać od zaatakowania Szarych Bogów, kobieta zaczyna płakać. Ma pretensje o to, że odebrano jej szczęście. Twierdzi też, że ktoś, kto sam tego nie przeżył nie ma prawa, by jej rozkazywać.

Zgodnie z jej kartą gildii, Sarine lubi pić zieloną herbatę, a nie znosi Elis Fullbuster.

HistoriaEdytuj

Wiadomo jedynie, że jest magiem klasy S. Musiała więc brać udział w jednym z egzaminów, by zdobyć tę rangę.

FabułaEdytuj

Saga GilgameszaEdytuj

O jej postaci po raz pierwszy słyszymy, kiedy Shiro wraca ze spotkania z Ayano.

Jakiś czas później, okazuje się, że Sarine jest członkiem Gildii Tiger Lily i magiem klasy S. Wraz z przybranymi braćmi udaje się do gabinetu swojego Mistrza, by przedyskutować sprawę Drużyny Szarych Bogów. Pomimo sprzeciwu braci, kobieta, zaślepiona chęcią zemsty, przyjmuje zadanie wyeliminowania Elis i oddania jej przyjaciół Radzie Magii.

Gdy Thor wykrzykuje, że staną się mordercami, Sarine mówi mu, że może zrezygnować. Traktuje go z góry, jak podlotka, niemającego o niczym pojęcia. Inaczej wyglądają jej relacje z Archim. Ma pretensje o to, że z jego dziewczynami, których ma pod dostatkiem, jest wszystko w porządku, a Jovyn nie żyje.

CiekawostkiEdytuj

  • Pojawiła się na okładce 5 Rozdziału Sagi Gilgamesza.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki