FANDOM

W budowie
Ten artykuł jest niekompletny.
Sakura Kagayaki
Sakura Kagayaki
Inaczej zwany

Krwista Królówka

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

17 lat

Kolor Włosów

Truskawkowy Blond

Kolor Oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Lamia scaleGildia Lamia Scale

Zawód

Mag Klasy "S"

Partner(-zy)

Alice Charls

Bazy Operacyjne

Budynek Gildii Lamia Scale

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Magia Błyskawicznego Łowcy Wampirów

Galeria Obrazów

Sakura Kagayaki jest najmłodszym Magiem Klasy "S" z Gildii Lamia Scale. Wykorzystuje jedną z zapomnianych Magii, a mianowicie Magię Błyskawicznego Zabójcy Wampirów.

WyglądEdytuj

Sakura jesr średniego wzrostu dziewczyną o wyjątkowo bladej cerze. Ma długie, puszyste i proste włosy w barwie truskawkowego blondu oraz oczy o niebieskich tęczówkach, dzięki którym posiada dość zimne spojrzenie. Ubiera się w róże stroje, jednakże najczęściej nosi na sobie biały strój z czarnymi zakończeniami przypominający mundurek szkolny, w którego skład wchodzi bluzka, żakiet oraz spódniczka.

OsobowośćEdytuj

Sakura jest zdecydowanie najspokojniejsza z całego Lamia Scale. Jest zawsze poważna, prawie nigdy się nie śmieje, nie okazuje swoich uczuć. Odzywa się tylko wtedy kiedy musi, rozmawia tylko z osobami będące w gronie jej ulubieńców. Póki co prowadzi rozmowy jedynie z Alice, Jurą oraz Oobą. Dawniej do tego grona należał również Senri Uchi, ale po odejściu z gildii kontakt obydwojga magów został zerwany. Sakura nie ma poczucia humoru, nie potrafi odróżnić żartu od prawdy, lecz mimo to większość rzeczy, których nie uznaje uważa za sarkazm. Nie da się jej oszukać. Jest bystra i chystra. Czasami udaje, że nic nie widzi, że nie zwraca na coś uwagi, ale to tylko pozór.

FabułaEdytuj

Ten dział zostanie rozwinięty po rozpoczęciu prac nad fabułą użytkownika SherryWarrior

Magia Błyskawicznego Łowcy Wampirów: jest połączeniem zapomnianej magii Łowców Wampirów i żywiołu błyskawic. Magia pozwala na władzę nad pokonanym wcześniej wampirem. Łowcą owych istot można zostać tylko w przypadku, kiedy wampir spokrewniony z daną osobą wypije jej krew. Sakura jest wyjątkiem; jej ojciec urodził się wampirem, a kiedy jej matka była w ciąży ugryzł ją, jednocześnie dając nienarodzonej Kagayaki ową magię. Wampir, który kiedyś był człowiekiem, ale został ugryziony przez drugiego wampira po wypiciu krwi łowcy owych istot rozumnych odzyskuje swoje człowieczeństwo, jednakże nie jest to takie proste.

  • Kły Błyskawicznego Łowcy Wampirów: użytkownik tworzy z błyskawic ogromną głowę z czerwonymi tęczówkami, rozchyla usta i pokazuje wampirze kły, niszcząc nimi wszystkie przeszkody.
  • Cięcie Błyskawicznego Łowcy Wampirów: na dłoniach użytkownika tworzy się ogromna kula z błyskawic nazywana czasami "kłębkiem". Owa bryła z żywiołu dzieli się na dwie części; dolna część błyskawic kręci się w lewo, góra zaś w prawo. Jest to jedno z zaklęć, które pozwala niszczyć z łatwością nawet stal.

CiekawostkiEdytuj

StatystykiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki