FANDOM

Sg okladka.jpg
Informacje
Rozdziały

1 - jeszcze trwa

Nawigacja
Poprzedni
← N/A
Następny
N/A →
Tomy i Rozdziały

Saga Gilgamesza (ギルガメシュ の サガ, Girugameshu no saga, lit. Saga o Gilgameszu) jest opowiadaniem autorstwa RO91, z wykorzystaniem postaci należących do Hiro Mashimy.

Akcja ma miejsce pomiędzy Sagą Edolas, a Sagą Próby.

Główni BohaterowieEdytuj

FabułaEdytuj

Prolog: Niedotrzymana Obietnica Edytuj

397px-Run.jpg

Elis ucieka przed Deliorą

Jest rok X774. W Isbin, mieście na północy Kraju Ishvan grasuje Deliora, demon stworzony przez Mroczego Maga Zerefa. Ludzie w popłochu uciekają ze swoich domów. Wśród nich jest mały Gray Fullbuster. Wraz z matką i siostrą próbują znaleźć bezpieczną drogę ucieczki. Kobieta wypatruje ślepą uliczkę wypełnioną pudłami, po których mogliby się wspiąć na drugą stronę muru. Na ich nieszczęście w tą samą stronę idzie Deliora, niszczący wszystko, co stanie mu na drodze. Popędza więc swoje dzieci. Pierwszy na pudełka wskoczył zwinniejszy Gray, który później miał pomóc Elis wdrapać się na murek. Ta jednak stała sparaliżowana. Chwilę później potwór pojawił się naprzeciwko nich, miażdżąc łapą kobietę. W ich stronę dmuchnął magicznym promieniem, czym momentalnie wywołał pożar.

Gray elis atak Deliory.jpg

Elis wpada w płomienie

Zrozpaczony Gray ponagla siostrę, ale kartony zapadają się pod jej ciężarem. Dziewczynka krzyknęła i poleciała w dół. Chwyta jej rękę, jednak jest za słaby by podciągnąć ją do siebie. Kiedy spostrzega, że Elis nie oddycha, nie bez żalu pozwala płomieniom pożreć jej kilkuletnie ciało.

Daremne Poszukiwania i Bolące Wspomnienia Edytuj

Tajemnice: Troska o Przyjaciół i Spotkanie po Latach Edytuj

Ayden: Kolorowe Miasto Pełne Wrogów Edytuj

Konfrontacje i Polowania Edytuj

Po Złej Stronie Prawa: Szczere Wyznanie i Lekarstwo na Samotność Edytuj

Walki i WydarzeniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

N/A Saga Gilgamesza N/A
N/A Rozdziały N/A
1| 2| 3 | 4 | 5 | 6

Więcej z Fandomu

Losowa wiki