FANDOM

Rywalizacja w Upiornym Zamku
Lokalizacja:

Miasto Krokus, Magnolia

Data:

1 lipca X791 roku

Uczestnicy:

Rywalizacja w Upiornym Zamku to pierwsza konkurencja odczas Wielkiego Turnieju Magicznego w X791 roku.

PrologEdytuj

W nietypowy dla Wielkiego Turnieju Magicznego sposób, organizator podał uczestnikom zasady konkurencji przed jej rozpoczęciem. Po tym ogłoszeniu, cazłonkowie gildii wieli kilka minut na wybranie reprezentanta. Do konkurencji zgłosił się Rogue Cheney, Drake Manson, Lucy Heartfilia oraz Arania Web. Imiona i nazwiska pozostałych konkurentów nie zostały ujawnione. Następnie członkowie zdarzenia zostali przeteleportowani do Upiornego Zamku, gdzie mieli zmierzyć się ze swoim starchem. Mogli przeczekać atak bestii i strachu w określonym czasie lub pokonać bestie. Nie mogli jednak dotknąć żadnego z potworów, w przeciwnym razie osoba zostałaby wyeliminowana z zawodów. Aby móc się wycofać, na ścianie znajdowały się czerwone guziki.

Przebieg wydarzeńEdytuj

Każdy z uczestników dotarł do losowego pokoju oddzielającego go od pozostałych członków konkurencji. Jak wspomniał Mato, była to tylko symulacja nocy w zamku strachów. Na sam początek w rogach opmieszczeń znalazły się szczury, a z sufitów zaczęły zwisać pająki. W największym pomieszczeniu (numer 8) znalazł się nieznany dotychczas nastoletni chłopiec z Gildii Raven Tail. To właśnie jego, jego pierwszego zaczęły atakować prawdziwe stwory, nie jakieś tam stworzenia widziane na codzień. Zasłonił oczy grzywką i utworzył pomiędzy nim, a bestiami otchłań.

W tym samym czasie Mato podawał widzom i uczestnikom informacje na bierząco. Okazało się, że chłopiec jest już bliski wygranej. Kiedy wydawało się już, że konkurencja ta będzie dla każdego zwycięska, Arania Web nie wytrzymała w strachu i nacisnęła przycisk eliminujący ją z rozgrywki.

Słysząc wiadomość o małej odległości od wygranej dla członków Raven Tail, Rogue wreszcie się obudził. Ruszył do walki ze stworami. Jak się okazało, w jego przypadku nie było to takie trudne. Zaczął pożerać wszystkie cienie, aż w końcu w jego pokoju stało się bardzo jasno. Wszystkie nocne stwory zaczęły płonąć, a on sam został zwycięzcą.

NastępstwaEdytuj

Nie minęła sekunda, kiedy po jego boku pojawił się wściekły Drake, który spojrzał mu prosto w oczy. Trwało to zaledwie chwilę, gdyż za chwilę poszedł do członków jego gildii, gdzie mu gratulowano. Nastolatek nie wyglądał jednak na zadowolonego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki