FANDOM

300px-Roxanna Profile
Informacje o Postaci
Imię Roxanna Sketto
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny Rok X768
Wiek 17
Płeć Kobieta
Oczy Brązowe
Włosy Czarne
Cechy Dodatkowe Nieznosi walk Natsu VS. Gray
Status Profesjonalny
Przynaleźność FtsmallGildia Fairy Tail
Poprzednia Przynależność Brak
Lokalizacja Znaku Lewe ramię
Zawód Mag na poziomie "S"
Poprzedni Zawód Mag
Drużyna Brak
Partner Natsu Dragneel
Poprzedni Partner Vijeeter Ector
Bazy Operacyjne Fairy Tail
Status personalny
Statut Aktywna
Krewni Nieznani
Inaczej zwany/a Brak
Magia
Magia Magia Eksplozji
Broń Brak

Roxanna Sketto jest jedną z magów z Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Roxanna jest średniego wzrostu dziewczyną. Posiada ona brązowe oczy oraz czarne włosy. Nieodłączną częścią jest jej biało-fioletowy kaszkiet.

Roxanna często zmienia stroje. Ma około 200 ubrań w swojej szafie. Najczęściej ubiera się w różową bluzkę, białe jeansy oraz biało-fioletowe buty. Czasami ubiera się też w różowo-zieloną bluzkę i czarne jeansy.

Jej znak znajduje się na lewym ramieniu i jest on w różnych kolorach niebieskiego.

OsobowośćEdytuj

Roxanna jest jedną z humorystycznych postaci. Często robi sobie żarty lub wygłupia się. Jest ogólnie lubiana w gildii. Czasami jednak niektórzy wnerwiają ją do stanu, w którym można jej nierozpoznać jeżeli chodzi o charakter. Nienawidzi walk w gildii, a w szczególności walk Natsu VS. Gray.

Roxanna często towarzyszy Natsu i Happiemu w wyprawach, jednak niegdy nei pomyśleli o założeniu wspólnej drużyny. Kiedy jednak Lucy dołącza do gildii, Natsu proponuje Roxannie współpracę, a Roxanna przyjmuje propozycję.

HistoriaEdytuj

Historia Roxanny jest mało znana, jednak wiadomo jest, że nienawidzi z jakiegoś powodu mrocznych gildii. Najprawdopodobniej kiedy była początkującym magiem napotkała na swojej drodze mrocznego maga z Oracion Seis (najprawdopodobniej Braina).

RelacjeEdytuj

Z NatsuEdytuj

Relację Roxanny z Natsu można nazwać za pozytywną. Są oni przyjaciółmi, często chodzą na wyprawy... Z drugiej strony... Roxanna nienawidzi Natsu za walki z Grayem.

Z HappymEdytuj

To chyba najlepsza relacja Roxanny. Roxanna i Happy często razem żartują i śmieją się.

Z GrayemEdytuj

Roxanna nienawidzi Graya, podobnie jak Natsu. Niewiadomo jednak dlaczego.

Z LucyEdytuj

Roxi jest przyjaźnie nastawiona na Lucy. Roxanna uważa też, że Lucy to chyba trzecia osoba, która umie zapanować nad Grayem i Natsu.

FabułaEdytuj

Fairy Spell : Saga MacaoEdytuj

Roxanna pojawia się już na początku sagi jako zwykła głowna postać. Na początku, kiedy to Natsu wkracza do gildii, Roxanna przygląda się uważnie, z kim on przyszedł... W tym samym czasie w Fairy Tail doszło do walki pomiędzy każdym z magów. Cana Alberona próbowała zapobiec walkom swoją magią, lecz Roxanna uspokoiła wszystkich swoim krzykiem i groźbami o Erzie...

Nagle Roxanna przypomina sobie o nowej w gildii - Lucy Heartfilii - i prosi mistrza o zajęcie się nią. Mistrz Makarov zaś po włączeniu Lucy do wspólnoty gildii, robi wszystkim kazania o skargach na gildię. Mistrza i Roxanne zaskoczyła skarga na Roxannę, lecz treści skargi nie znamy.

Kiedy Romeo Conbolt przychodzi do mistrza Makarova ze skargą i informacją, że jego ojciec Macao jeszcze nie wrócił z misji. Natsu Dragneel poszedł szukać Macao, ale Roxanna tłumaczyła Lucy, dlaczego Natsu tak robi. Po wyjeśnieniu sytuacji, Roxanna wraz z Lucy poszły za Natsu i Happym.

EkwipunekEdytuj

Jak już wspomniane jest w wyglądzie, nierozłącznym elementem ekwipunku Roxanny jest biało-fioletowa kaszkietówka. Najprawdopodobniej ta kaszkietówka jest miłym wspomnieniem Roxanny i daje jakieś wsparcie magiczne.

Roxanna nieznosi chodźić nigdzie na piechotę, dlatego często jeźdźi na deskorolce. Najwidoczniej ta deskorolka nie jest zwykła, bo nawet Natsu nie dostaje od niej choroby lokomocyjnej.

Magia Eksplocji (爆発の魔法, Bakuhatsu no mahō) - Magia ta podobna jest do Wielkiego Drzewnego Łuku, jednak różni się tym, że może panować jedynie nad wybuchami i eksplozjami. Dzięki tej magii Roxanna może zniszczyći spowodować wiele eksplozji.

ZakęciaEdytuj

  • Brevi Explosion : zaklęcie to jest bardzo podobne do zaklęcia Brevi (nawet podobna nazwa). Różnią się one jednak siłą i wielkością wybuchu. Brevi Explosion jest silniejsze.
  • Nienazwana magia eksplozji : Z dłoni Roxanne wydobywaja się eksplozja odbijająca się od innych obiektów. Dzieki temu Roxanne może z łatwością zniszczyć jakiś budynek lub latać.

InneEdytuj

Teleportacja - Roxanna posiada ukryty tautuaż, który pozwala jej na teleportowanie się.

Styl WalkiEdytuj

Styl walki Roxanny nie jest dość skomplikowany. W przyzwyczajenia, Roxi często niszczy ściany budynków, w których przebywa przeciwnik. Roxi nie lubi także przemiejszczać się w czasie walki. Najczęściej stoi w miejscu i niszczy wszystko eksplozją.

Główne WalkiEdytuj

wraz z Natsu Dragneel'em, Happym i Lucy Heartfilią VS. Wulkan = WYGRANA

Debiuty w opowiadaniachEdytuj

  • Fairy Spell : Rozdział 1

CiekawostkiEdytuj

  • Roxanna Sketto to postać wymyślona przez Sherry67
  • Postać rysowana przez Sharry67

Więcej z Fandomu

Losowa wiki