FANDOM

Rodzice | Dzieci
Fullbusterowie rodzice.jpg
Rodzina Fullbusterów
Charakterystyka
Rasa

Ludzie

Status personalny
Status

Nienazwana Matka - Martwa
Nienazwany Ojciec - Martwy
Gray Fullbuster - Aktywny
Elis Fullbuster - Aktywna

Rodzina Fullbusterów mieszkała w Isbin, w Kraju Ishvan, które zostało doszczętnie zniszczone przez Deliorę.

OpisEdytuj

W budowie

Członkowie RodzinyEdytuj

W budowie

Saga GilgameszaEdytuj

Rok X774Edytuj

Smierc ojca sg.jpg

Pożegnanie małżonków

W noc masakry w Isbin, dzieci cieszą się na puszczanie latawców, z czego można wnioskować, że panowało względne lato lub wiosna. Nie jest im jednak dane tego doczekać, ponieważ kilka godzin później miasto zostaje zaatakowane przez Deliorę. Potwór podpalał, niszczył i miażdżył wszystko, co znalazło się na jego drodze. W opowiadaniu nie został zawarty opis śmierci Pana Fullbustera, jednakże wiadomo, że zginął wcześniej, najprawdopodobniej już na samym początku całego zajścia.
Matka próbuje za wszelką cenę uratować dzieci. Udaje jej się przedostać do ślepej uliczki wypełnionej skrzyniami. Chce by po nich przeskoczyli na drugą stronę, gdzie, jak sądzi, będą bezpieczniejsi.

Run.jpg

Ucieczka przed Deliorą

Pierwszy wspina się Gray, który miał podciągnąć siostrę. Niestety nagle pojawia się Deliora, który miażdży Panią Fullbuster, a w stronę dzieci wyrzuca silny promień magii, podpalając tym samym uliczkę. Płomienie nie dosięgnęły Graya, będącego na murku, ale udało im się dopaść dziewczynkę. Szybko straciła przytomność, chociaż brat próbował ją podciągnąć. Zrezygnowany, nie bez żalu, puszcza jej rękę. Od tamtej chwili, żyje w przekonaniu, że Elis zginęła.

Rok X781Edytuj

Elis ma wizję, w której pojawia się cały i zdrowy Gray. Postanawia odnaleźć brata, którego dotąd uważała za martwego.

Rok X784Edytuj

Elis zawzięcie szuka Graya, którego rok w rok nękają koszmary, a poczucie winy wraca ze zdwoją mocą. W końcu dochodzi do ich spotkania w Magnolii. Tam przekazuje mu Biały Klucz i rozkazuje dać go Lucy Heartfilii. Gray nie sprzeciwia się wykonaniu tego zadania, jest bowiem zbyt przejęty całą sytuacją. Później znowu dochodzi do ich rozdzielenia, ale komunikują się ze sobą za pomocą Telepatii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki