FANDOM

RenProf.png
Ren Ogami
Kanji

漣大神

Wymowa

Ren Ogami

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

15 lat

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

SymbolGilidi.gif Gildia Silver Dragons

Lokalizacja Znaku Gildii

Szyja

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Omegi

Partner(-zy)

Hei

Bazy Operacyjne

Budynek Gildii Silver Dragons

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Dziesięciu Form Płomienia

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

1 rozdział Sagi Więzi

Galeria Obrazów

Ren Ogami- jest magiem. Należy do gildii Silver Dragons oraz do Drużyny Omegi.

WyglądEdytuj

RenOgami.png

Pełny wygląd Rena

Ren jest dość wysokim mężczyzną o czarnych, o długich poczochranych włosach i czarnych oczach. Nosi siwą bluzę na krótki rękaw, oprócz tego bluza ma wysoki kołnierz, jest zapinana oraz posiada, kaptur. Na prawej ręce ma ochraniach. Nosi białe, krótkie spodnie, które mają kawałek przed kolanem niebieski przybornik. Obwiązuje również nogi. Nosi siwe buty bez palców.

OsobwośćEdytuj

Mimo swojego wyglądy jest bardzo miłym i optymistycznym człowiekiem. Szanuje swoich towarzyszy i nie może znieść traktowania Amane. Świetnie doaduje się z Heiem.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga WięziEdytuj

Pierwszy raz widziany jest w gildii podczas święta Silver Dragons. Siedzi obok Heia i słucha Ryugona. Nagle do gildii wracają Amane i Ruri. Ruri zakłada na wszystkich przy wejściu zaklęcie bólu i Ren nie mogąc tego znieść staje w obronie towarzyszy z gildii. Ren chce zaatakować Amane ta jednak szybko atakuje go mieczem, ale ostatecznie zostaje zatrzymana przez Heia. Potem patrzy wraz z innymi jak Ryugon pieczętuje magię Amane i Ruri. Po wszystkich rozmawia z Heiem na temat ceny tego świata, ale nie spodziewanie przerywa im Ryugon dający im misje wraz z Magiem Klasy "S", swoich wnukiem, Keisuke na co oboje przystają.

Magia Dziesięciu Form Płomienia (炎のテン形態, Honō no ten keitai)- jest Magią Caster, która polega na panowaniu nad płomieniami.

  • Czerwony Płomień- ogień wydobywa się z prawej ręki Rena. Ren dowolnie trzymając dłoń może zmieniać kształt płomienia. Ogień ten idealnie nadaje się do walki w zwarciu i z bliska.
  • Niebieski Płomień- wydobywa się z lewej ręki Rena. Ogień ten ma niesamowitą moc palenia (nic nie zostaje z rzeczy, którą dotknie). Mimo to Ren musi dotknąc daną rzecz co sprawia, że zmniejsza to efektywność płomienia.
  • Zielony Płomień- Ren używa go za pomocą prawej nogi. Słurzy on mu jako dopalacz. Ren może przebiec długie dystanse w krótkim czasie.
  • Żółty Płomień- płomień iluzji wydobywający się z lewej nogi Rena. Pozwala on mu na razciągnięcie swojej lewej nogi na dowolną długość.
  • Brązowy Płomień- płomień króty działa jak pancerz.
  • Fioletowy Płomień- płomień znajdujący się w obu rękach Rena. Ren po jego aktywacji może utworzyć dwa niebiespieczne ostrza podobne do mieczy.
  • Srebrny Płomień- płomień wydobywający się z prawej łopatki Rena. Działa on jak nóż lub tasak. Dzięki niemu Ren może również strzelać strzałami srebrnego ognia.
  • Złoty Płomień- płomień znajduje się w lewej łopatce. Tworzy skrzydła dzięki, którym Ren może się wzbic wysoko.
  • Biały Płomień- wraz z czarnym płomieniem aktywuje 10 Formę. Pojawia się tylko na całej lewej ręce. Działa jak pancerz, ale i daje ogromna siłę jak i zdolność spalenia wszystkiego.
  • Czarny Płomień- wraz z białm płomieniem aktywuje 10 formę. Okrywa całe ciało (prócz głowy i lewej ręki). Wygląda jak czarny płaszcz. Daje Renowi ogromną prędkość i zwinność. Gdy jest blisko cienia może cały się pokryć nim i ukryć się w cieniu.

CiekawostkiEdytuj

StatystykiEdytuj

Atak
5/5
Obrona
4/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
4/5
Płomień
6/5

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki