FANDOM

Magic Council Banner.png
Rada Magii
Kanji

魔法評議院

Wymowa

Mahō Hyōgiin

Informacje
Lider

Guran Doma

Lokalizacja

Era

Cel

Władanie światem Magii

Rada Magii jest głównym organem władzy, nadzorującym pracę Magicznych Gildii.

HistoriaEdytuj

Rada Magii podległa jest wszystkim rozkazom cesarza. W X784 roku, Rada miała na celu schwytanie jednej z trzech najpotężniejszych gildii, Oración Seis. W Tym celu zezwoliła czterem gildiom: Caitshelter, Fairy Tail, Lamia Scale i Blue Pegasus na założenie sojuszu, nazywanego później Drużyną Światła. Walka z potężną szóstką była trudna, jednakże usuwając każdego członka po kolei, Drużyna Światła schwytała Szesciu Modlących się, a Runiczni Rycerze z Laharem na czele aresztowali ich i zapieczętowali w lochu.

Jeden ze strażników, a jednocześnie dowódca nieznanego oddziału Doranbolt, w X791 roku miał pilnować więźniów, jak z resztą robił to codziennie. Kiedy jego dowódca, Lahar, rozkazał mu stawić się u Guran Domy, jeden z kluczy do więzień uderzył w magiczną barierę i zniszczył magiczne pieczęcie. Dziwnym sposobem uwolnili się właśnie schwytani siedem lat temu i do tej pory zapieczętowani Oración Seis. Do Lochu wdarła się też młoda dziewczyna zwana także Królową Śmierci, która uruchomiła Serce Magii i uwolniła Oración Seis.

Członkowie Rady NajwyższejEdytuj

W radzie najwyższej znajduje się dziewięć stanowisk liczonych od trzeciego do dziewiątego. Pierwsze miejsce zajmuje przywódca rady zwany także Liderem, zaś drugie miejsce od X784 roku Mędrzec.

Imię i Nazwisko Ranga Status
Guran DomaPrzewodniczącyAktywny
OrgMędrzec
2-gie Stanowisko (kiedyś)
Aktywny
Michello3-cie StanowiskoOdszedł
Shitou Yajima6-ste StanowiskoOdszedł
Siegrain???Odszedł
Ultear Milkovich???Odeszła
Belno???Odeszła
Leiji???Odszedł

Więcej z Fandomu

Losowa wiki