FANDOM

Pięciopoziomowa Pieczęć: Ożywienie
Kanji

五陣判 好況

Wymowa

Gojin Han: Kōkyō

Informacje
Źródło Magii

Magia Pieczętowania
Magia Błyskawicy
Magia Powietrza
Magia Ognia
Magia Wody
Magia Ziemi

Użytkownicy

Albright Aldor

Pięciopoziomowa Pieczęć: Ożywienie (五陣判 好況, Gojin Han: Kōkyō) jest zaklęciem Magii Pieczętowania.

Opis Edytuj

Użytkownik jest w stanie zapieczętować dużą ilość swojej energii oraz wszystkie czynniki, które są potrzebne do gojenia się ran oraz pobudzania komórek do podziału. Technika wymaga niesamowicie dużej ilości mocy magicznej. Jeśli użytkownik jest ciężko ranny, uwalnia pieczęć, która regeneruje wszystkie jego rany, włącznie z tymi, których praktycznie nie da się wyleczyć. Ciągle uwalniana moc magiczna potrzebna do tego zaklęcia sprawia, że użytkownik jest niemal nietykalny podczas walki.

Mimo, że technika wydaje się być idealna, to ma jeden słaby punkt. Wszystkie ludzkie komórki mają określony limit podziału. Mogą się podzielić określoną liczbę razy w ciągu całego życia człowieka. Oznacza to, że korzystanie z tej techniki automatycznie skraca czas naturalnej żywotności użytkownika. Nie wiadomo jednak do jakiego stopnia je skraca. Wiemy tylko, że nie do tego, by użytkownik mógł zginąć z tego powodu w walce.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki