FANDOM

Nesshi
Nesshi
Status Profesjonalny
Przynależność

Gildia Fairy Tail

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status

Aktywna

Status Profesjonalny
Lider

Noriko Tiami

Członkowie

Selena Scott
Joker Inferno
Fugure

Nesshi to jedna z drużyn. Występuje zarówno w Fairy Tail JN jak i w Fairy Tail JN 2.

ZałożenieEdytuj

O jej założeniu nic nie wiadomo oprócz faktu, iż założyła ją Noriko Tiami.

CzłonkowieEdytuj

Lider: Noriko Tiami : Noriko jest z całej czwórki najzwinniejsza i najpotężniejsza. Jako jedyna posiada tytuł maga klasy "S", chociaż Joker jest kandydatem tego stanowiska. To właśnie ona założyłą tą drużynę i od zera ją budowała. Podczas naboru do drużyny tylko Joker, Fugure i Selena zostali członkami jej drużyny, gdyż tylko oni wydali jej się magami godnymi jej towarzystwa. W związku ze zbliżającym się egzaminem na maga klasy "S", Noriko ma mało czasu i coraz mniej przebywa w gildii. Aktualnie nie towarzyszy członkom Nesshi w misjach.
Joker Inferno : Joker jest ulubieńcem i przyjacielem swoim towarzyszy z drużyny. Jest jednym z najsilniejszych i najważniejszych magów w Fairy Tail. Podobno czuje jakiś uraz do Erzy, ale ostatnio coraz więcej z nią rozmawia. Trzyma się zawsze z boku, w jakimś ciemnym kącie. Nienawidzi światła dziennego i promieni słonecznych. Nie wiadomo, dlaczego się tak dzieje.
Selena Scott : Selena jest najmądrzejszą osobą w drużynie. Uwielbia czytać książki o mitycznych stworach, gdyż tylko to ją fascynuje. Pomimo jej olbrzymiej tolerancji nie potrafi rozmawiać jak istota ziemska z exceedem Fuguro. Wiecznie ma jakieś problemy. Według Noriko, jej magia jest potężna, lecz nie potrafi nad nią panować. Podobno skrywa jakąś tajemnice.
Fuguro : Fuguro jest jedynym exceedem w drużynie. Przyjaźni się z Jokerem, Noriko, Happym, Carlą i Pantherlilym. Podobno darzy jakimś uczuciem swoją koleżankę z gildii - Carlę. Jest wiernym towarzyszem Jokera Inferna, któremu towarzyszy już od 15 lat. Jest wrogiem Seleny Scott, którą uważa za nieludzką istotę pochodzącą od najwredniejszych gatunków z Wenus.

MisjeEdytuj

W budowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki