FANDOM

Nero oficjalny artwork
Neron
Katakana

ネロスター

Wymowa

Nero Star

Inaczej zwany

Zielona błyskawica

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

17

Kolor Włosów

Brązowe

Kolor Oczu

Zielone

Cechy dodatkowe

Niezwykle wyczulone zmysły
Choroba Morska
Ostre Kły

Status profesjonalny
Przynależność

25px Ice Devils

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Demonów

Poprzednia Drużyna

Brak
Brak]

Partner(-zy)

Eve Empress
Lilly Star
??? i ???

Bazy operacyjne

Ice Devils

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Lilly Star (Młodsza siostra), Nieznani Rodzice

Magia
Magia

Magia Gwiezdnego Zabójcy Smoków
Telekineza
Projekcja Psychiczna

Bronie

Magiczna Broń z Edolas: Magiczne Laski

Pierwsze wystąpienie
Anime (Debiut)

Saga 1 Rozdział 1

Głosy
Seiyū

Volt

Angielski głos

Volt

Galeria Obrazów

Nero Star zwany Zieloną Gwiazdą jest głównym bohaterem opowiadaniem Ice Devils. Ma 17 Lat.

WyglądEdytuj

Cechą charakterystyczną dla Nero są jego brązowe sterczące włosy i zielone oczy.

Nero ubiera się, w ciemne i mroczne długie płaszcze. Rzadziej ,nosi długie płaszcze, koloru białego z elementami ciemniejszymi. Zawsze pod ubraniem nosi specjalny kombinezon z którego korzysta podczas walki.

OsobowośćEdytuj

Jako dziecko był miłym i sympatycznym chłopcem, bardzo troszczącym się o swoich przyjaciół, z którymi tworzył zwartą grupę. Był gotowy nawet zostać ukarany w zastępstwie za przyjaciół. Nigdy nie stracił wiary w wolność. Po tym jak na jego oczach umiera ,jego siostra (Tak naprawdę przeżyła )jego osobowość uległa drastycznej zmianie. Stał się okrutny i bezwzględny, oszalał na punkcie odnalezienia swojej siostry, gdy dowiedział się że przeżyła. Gdy spotkał swych starych znajomych ,którzy tak jak on uciekli z wieży niebios ,znów staje się miłym i sympatycznym chłopcem, bardzo troszczącym się o swoich przyjaciół, jednak jest trochę tajemniczy.

HistoriaEdytuj

Nero urodził się w małej wiosce niedaleko Magnolii. Mieszkał w małą domku ,z rodzicami i czteroletnią siostrą - Lilly. Jego ojciec, był bardzo potężnym magiem i nikt mu nie mógł dorównać. Razem z przyjaciółmi z wioski ,bawili się w magów. Jako małe dzieci nie potrafili ,jeszcze używać swojej magii. Po południa spędzali ,nad rozmyślaniem jaką magię mają. Matka Nero ,używała gwiezdnych duchów ,a ojciec był Świetlistym Zabójcą Smoków. Nero pomyślał ,że możliwe ,jest to że będzie Zabójcą Smoków, a jego młodsza siostra ,będzie używała Gwiezdnych Duchów. Gdy robiło ,się ciemno ,Nero i przyjaciele zasiadali do ogniska i słuchali niezwykłych historii Szamanki z ich wioski. Raz gdy Babci - Bo tak nazywali szamankę, opowiadała o zapomnianej magii ,a dokładnie o magii Ciał niebieskich i przejęcia dusz bestii, Nero był zachwycony tą pierwszą. Za to ,jego siostra magią przejęcia. Pewnego wieczoru wioska zostaje zaatakowana ,przez strażników wieży niebios. Rodzice Nero i Lilly bronili ich ,lecz zostali pokonani (Strażnik posiadał Lacrime przejęcia mocy, przez co wszyscy w wiosce, byli bez mocy). Wszyscy z wioski zostali zabrani do wieży niebios. Podczas transportu do wieży ojciec i matka Nero i Lilly ,buntują się ,przez co zostają zaatakowani zatrutym sztyletem i umierają na oczach wszystkich. Ciała został wyrzucone do lasu. Nero ,przed śmiercią rodziców ,przyżega im że będzie chronił siostrę. Po dojechaniu do wieży Nero i reszta dzieci z wioski zostają wrzucone do lochów. Po dwóch latach pracowania w wieży niebios i planowania ucieczki, Nero postanawia uciec z siostrą. Wszystko idzie zgodnie z planem, lecz pojawia się jeden ze strażników. Gdy miał uderzyć swym mieczem w Lilly ,Nero aktywuje swą moc po raz pierwszy. Używa wtedy Ryku Gwiezdnego Smoka ,a strażnik zostaje pokonany. Nero i Lilly kontynuują ucieczkę ,jednak naglę Lilly wpada w ręce szefa wieży niebios. Nero próbował z nim walczyć ,jednak on był silniejszy. Naglę Nero chciał użyć ponownie Ryku Gwiezdnego Smoka, jednak nie wychodzi mu ,przez co wylatuje w powietrze. Chłopak budzi się na plaży. Nie wiedząc co dalej ,postanawia trenować i odnaleźć siostrę. Na trening trafia do Smoczycy - Hikari, jak się okazuje trenowała kiedyś jego ojca. Gdy Nero skończył 17 Lat - Hikri zniknęła. Chłopak postanowił odnaleźć ją zaraz po siostrze.

FabułaEdytuj

Saga PoczątekEdytuj

  • Telekineza - Magia ta pozwala na przesunięcie dowolnego przedmiotu bez potrzeby dotykania go.
  • Projekcja Psychiczna - Magia iluzji, polegająca na tworzeniu fałszywych osób. Użytkownik osłabia samego siebie, ponieważ obdarowuje kopię własnym źródłem magii.

CiekawostkiEdytuj

  • Nero na początku miał nazywać się Hikari Star ,lecz jego imię został zmienione*.
  • Początkowo Nero był bazowany na Jellalu, później został zamieniony na Gray'a.