FANDOM

Brak
Mystroy
Kanji

ミストロヤイ

Wymowa

Misutoroi

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Blue pegasus symbol Blue Pegasus

Zawód

Mag

Partner(-zy)

Hibiki Lates

Bazy operacyjne

Budynek Blue Pegasus

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Iluzji

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 13

Mystroy (ミストロヤイ, Misutoroi) jest Magiem i członkiem Gildii Blue Pegasus.

Wygląd Edytuj

Mystroy jest wysokim i chudym mężczyzną. Ma blond włosy i błękitne oczy. Nosi ciemny garnitur, na który zarzucony jest czarny zimowy płaszcz. Nosi czarne rękawiczki oraz kapelusz.[1]

Osobowość Edytuj

Wydaje się być skrytym człowiekiem. Jest małomówny i od razu przechodzi do sedna. Nie lubi okazywać żadnych oznak uczuć. Trudno rozszyfrować jego zamiary.[1]

Fabuła Edytuj

Saga Egzamin Edytuj

Mystroy po raz pierwszy pojawia się podczas drugiego etapu egzaminu na Maga Klasy-S Gildii Fairy Tail. Zajmuje się jego najważniejszym etapem. Został tam ściągnięty po to, by stworzyć iluzję miasta, po którym uczestnicy testu będą się przemieszczać. Wraz z Hibikim Lates'em tworzy cały obraz miasta, umieszczając specjalny nadzór na uczestnikach. Wraz z innymi obserwował zmagania zawodników.[1]

Po zakończeniu tej konkurencji, Mystroy uczestniczy także w kolejnej. Za pomocą Absorbującej Lacrimy i magicznej mocy innych, tworzy ogromny obszar, składający się z lasu i długiej ścieżki, na której czyha gromada demonów o nieprzeciętnej sile.[2][3]

Magia i Umiejętności Edytuj

Magia Iluzji (幻影魔法, Genei Mahō): Mystroy jest użytkownikiem tej Magii na wysokim poziomie. Udało mu się stworzyć iluzję ogromnego miasta podzielonego na strefy, po którym poruszało się 8 osób. Mimo, że był nieco zmęczony, nie osłabiło go to na tyle, by nie kontynuować zaklęcia.[1] Iluzja ta sięgała do najmniejszych szczegółów. Wszystkie budynki oraz miejsca były aktywne. Sklepy były zaopatrzone w rzeczy, które dało się dotknąć i użyć.[4] Może także korzystać z różnych przedmiotów, które gromadzą więcej mocy magicznej. Dzięki temu, może tworzyć o wiele silniejsze iluzje, które posiadają stworzenia zdolne przewyższyć wielu silnych Magów.[2][3]

  • Osiem Iluzji: Labirynt Miasta (八幻想: 迷路の町, Hachi Gensō: Meiro no Machi): Jest to potężne zaklęcie wymagające dużej ilości mocy magicznej. Mystroy wysuwając ręce do przodu, tworzy dwa magiczne kręgi przez dłońmi. Następnie pod każdym celem pojawia się ten sam krąg, który obejmuje je jasnym światłem lecącym do nieba. Każdy z celów zostaje uwięziony w pozornie dużym mieście, po którym może się swobodnie poruszać.[1] Iluzja jest na tyle autentyczna, że cele mogą siadać na różnych przedmiotach osadzonych w "mieście" oraz korzystać tam z dostępnych przedmiotów. Mystroy może kontrolować znajdujące się tam rzeczy.[5] Może także zmieniać mapę całego miasta oraz sprawić, że miasto wydaje się o wiele większe, podczas gdy w rzeczywistości jest bardzo małe.[6] Wykazał zdolność do połączenia swojego zaklęcia z Archiwum Hibikiego. Dzięki panelom z Archiwum, Lates stabilizował parametry odpowiedzialne za stworzenie iluzji. Dodatkowo dzięki jego ekranom, każdy mógł obserwować poczynania uwięzionych w zaklęciu uczestników egzaminu.[1] Dało się zobaczyć nawet szczegóły ich położenia[1] i mapy, po której się poruszali.[4] Nie wiadomo, czy stworzenie iluzji byłoby możliwe bez pomocy innej Magii.
  • Śmiertelna Ścieżka: Zaklęcie, które posłużyło w kolejnej konkurencji egzaminu. Mystroy użył do tego Absorbującej Lacrimy. Zebrał magiczną moc jak największej ilości Magów i wykorzystał ją do stworzenia iluzji. Pod celami powstaje ogromny krąg magiczny, który przenosi ich do iluzji.[2] Iluzja jest dość mało skomplikowana, ponieważ zawiera jedynie ścieżkę i niekończący się las. Sednem tej techniki są umieszczone w niej potwory. Podczas egzaminu uczestnicy mają z nimi problem. Są one na tyle silne, że każdy z Magów nie dał rady pokonać demona w pojedynkę. Jak na razie liczba potworów w iluzji wynosi 5.[3] Istnieje też o wiele większy demon, który z łatwością pokonał dwójkę uczestników. Pojawia się po zgładzeniu piątki potworów.[7] (nienazwane)

Ekwipunek Edytuj

Absorbująca Lacrima: Jest to niebieska kula niewielkich rozmiarów. Została użyta do zaklęcia Śmiertelnej Ścieżki. Przedmiot ten służy do zbierania ogromnych ilości mocy magicznej. Jest w stanie pomieścić większość mocy magicznej kilku Magów o znacznej mocy. Kumuluje ją w jednym miejscu i pozwala na użycie zaawansowanych zaklęć wymagających większej mocy.[2] Nie wiadomo jednak, ile ten przedmiot jest w stanie zmieścić eternano.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię pochodzi od słowa "mystery" (tajemnica).
  • Początkowo miał się nazywać Luke.

Walki i Wydarzenia Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Saga Egzamin, Rozdział 13
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Saga Egzamin, Rozdział 17
  3. 3,0 3,1 3,2 Saga Egzamin, Rozdział 18
  4. 4,0 4,1 Saga Egzamin, Rozdział 14
  5. Saga Egzamin, Rozdział 15
  6. Saga Egzamin, Rozdział 16
  7. Saga Egzamin, Rozdział 19

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki