FANDOM

FabułaEdytuj

Sirds Knight: Saga Zaklętego KryształuEdytuj

Mitsuki wchodzi do gildii i od razu obraża sięna Shitou, któy myślał, że jest na stuletniej misji. Następnego dnia wraz z jej exceedem Dexterem i wspomnianym wcześniej przyjacielem wyruszają na wyprawę w poszukiwaniu siostry Zerefa, Elizabeth.

Kiedy docierają na Górę Heobe, która byłą ich celem, szybko wdrapują się na linię trzytysięcznego metra nad poziomem morza. Mitsu wpada w dziwną, lodową jaskinię. Wraz ze swym przyjacielem Shitou znajdują wiele korytarzy i jednym z nich dochodzą do Mrocznej Panny.

Kiedy Shitou i Mitsuki uwalniają Elizabeth, mroczna panna wychodzi wraz z nimi w kierunku korytarza, którym weszli. Ku zdziwieniu Mitsuki, znaleźli się w zupełnie innym miejscu, niż spodziewali się być. Całą czwórkę dopadła nienazwana armia legalnych magów wrogo nastawionych do drużyny. Mitsu znajduje magiczny kamień, który przenosi ją do innego wymiaru zwanego Elendirem.

Kiedy Mitsu budzi się, znajduje się w zupełnie innym miejscu, niż zasnęła. Znajdowała się w przepięknym pokoju pałacu elfów. Kiedy znajduje króla tejże rasy o imieniu Huor, dowiaduje się, że mędrzec ludzi Elwe zapowiedział jej przyjście. Elfowie zaczęli uważać ją za swoją Wielką Księżniczke. Mitsu dowiaduje się o wojnie Królestw Światła przeciwko Królestw Mroku i wyrusza na poszukiwania Inglora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki