FANDOM

MikuT
Miku Tetsuya
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Kolor Włosów

Czerwone

Kolor Oczu

Fioletowe

Status profesjonalny
Przynależność

Black storm symbolGildia Black Storm

Zawód

Mag Klasy "S"

Bazy Operacyjne

Gildia Black Storm

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Alan Tetsuya (młodszy brat)

Magia
Magia

Ogień Przeznaczenia

Broń

Włócznia

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 1

Miku Tetsuya to mag klasy "S" z Gildii Black Storm.

WyglądEdytuj

Miku Tetsuya

Pełen wygląd Miku

Miku jest wysoką kobietą o długich, czerwonych włosach i dużych, fioletowych oczach. Jej cera jest jasna, opisywana czasami jako biała jak śnieg. Swoim wyglądem zdaje się być starsza od wszystkich członków Drużyny Wiatru, być może jest w wieku Alexa.

Miku ubiera się w sukienkę z białym kołnierzem i czarną kokardą. Jest ona w kolorach jasno-fioletowych i czarnych. Jej końcówki są białe i nieco przypominają pióra. W ręce trzyma najczęśniej włócznię, chodź czasami można ją zobaczyć w mieczem. Na rękach nosi długie, czarne rękawiczki. Ma czarne buty o niskim obcasie, które sięgają jej prawie do kolan.

Nie znamy lokalizacji jej znaku gildii. Najprawdopodobniej znajduje się on z tyłu jej prawego ramienia i jest koloru czerwonego.

OsobowośćEdytuj

Miku swoją sympatią na pewno nie darzy żadnego z członków Drużyny Wiatru. Jest bezduszna i jednocześnie stanowcza. Już po pierwszym rozdziale możemy wywnioskować, że liczy się dla niej przede wszystkim honor gildii. Zdaniem Jake'a nadużywa swojego tytuły maga klasy "S", ale po takich słowach zawsze marnie kończy. W przeciwieństwie do Drużyny Wiatru, Miku mało obchodzą jej towarzysze (czasami jej charakter przypomina mistrza Sabertooth - Jiemmę).

FabułaEdytuj

Saga Wieży Trzech SłówEdytuj

Miku pojawia się nagle, strasząc przy tym Drużynę Wiatru.Informuje ich o wyniku treningu, ale zaarz potem zeskakuje z gałęzi i odkrywa swojątwarz. Wtedy trójka magów rozpoznała ją. Ona tworzy pod nimi wstęgi z ognia i więrze ich, następnie ustawia do pozycji stojącej i prowadzi do gildii. Kiedy Jake pyta jej, czy nie nadużywa tytułu maga klasy "S" ona się wścieka i odpowiada, że robi to dla dobra gildii.

Ogień Przeznaczenia: jedna z magii typu ognia. Nie wiadomo do końca, czy jest zapomniana. Pewną rzeczą jest to, że pozwala na wiele bolesnych "zabaw" z ogniem.

Ogniste Wstęgi: zaklęcie, którego Miku użyła do związania Drużyny Wiatru.

Ognisty Bicz: zaklęcie odwołujące Ogniste Wstęgi. Dzieki niemu, można przywołać do porządku także wspomniane wcześniej zaklęcie.

CiekawostkiEdytuj

  • Miku nie ma dobrych relacji z swoim młodszym bratem, Alanem.
  • Według jej karty, Miku lubi silnych magów, a nienawidzi liczby sześć.

StatystykiEdytuj

Atak
6/5
Obrona
3/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
4/5
Zdolności Magiczne
6/5

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki