FANDOM

Miasto ayden.jpg
Miasto Ayden
Kanji

エイデン

Wymowa

Eiden

Informacje
Typ

Miasto

Lokalizacja

Ziemia

Kontrolowano przez

Yamato

Ayden (エイデン, Eiden) jest miastem położonym w Królestwie Fiore, nad którym pieczę sprawuje jeden ze Świętych Magów, Yamato. Co jakiś czas odbywa się tutaj turniej, którego organizatorem jest wspomniany mag.

PołożenieEdytuj

Dokładne położenie nie jest znane. Miasto musi jednak znajdować się niedaleko Magnolii, skoro Erzie, Wendy i Carli droga zajęła niecały dzień na piechotę. Natomiast Drużyna Natsu dojechała tam pociągiem w kilka godzin.

OpisEdytuj

W budowie

LokalizacjeEdytuj

  • Stacja Kolejowa - Członkowie Fairy Tail dojechali do miasta pociągiem. Na stacji czekała na nich Tya.
  • Magiczna Ulica i Targowisko - Tutaj można kupić wszelkiego rodzaju magiczne produkty .
  • Świątynia Yamato - siedziba Świętego Maga. Jest to pięciostopniowa piramida poprzedzona placem ceremonialnym z kolumnadą u stóp samego budynku. Chociaż jej architektura odbiega od typowych budowli w Fiore, to sprawia, że jej unikatowość rozsławiła miasto.
  • Dom dla uczestników Turnieju - Tya zaprowadziła Lucy, Graya, Natsu i Happiego do budynku przeznaczonego tylko dla biorących udział w Turnieju Świętego Maga.

GaleriaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki