FANDOM

Informacje o Postaci
Mevi Normall.png
Imię Mevi
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny Rok X767
Wiek 18
Płeć Kobieta
Oczy Brązowe
Włosy Fioletowe
Cechy Dodatkowe Nadzwyczajnie cicha i mądra osoba
Status Profesjonalny
Przynaleźność

Ftsmalll.pngGildia Fairy Tail

Akademia Magic Fairy

Poprzednia Przynależność Ona sama
Lokalizacja Znaku ?
Zawód

Mag rangi "S"

Studentka

Poprzedni Zawód ?
Drużyna ?
Partner ?
Poprzedni Partner Mirajane
Bazy Operacyjne Wyspa Tenrou
Status personalny
Statut Aktywna
Krewni ?
Inaczej zwany/a Nimfa - przez Radę
Magia
Magia Magia Natury
Broń ?

Mevi jest magiem rangi "S" oraz jest ona członkiem gildi Fairy Tail. Jest ona również smoczym zabójcą Natury.

WyglądEdytuj

Mevi z wyglądu podobna jest do Lucy. Ma ona bowiem tak samo ułożone włosy i takie same oczy, jednak nie jest ona z nią spokrewniona. Ubiera się ona w stroje z krajów tropikalnych i ciepłych. Uwielbia ona nosić również złote ozdoby .

Galeria

OsobowośćEdytuj

Mevi jest cichą dziewczyną , która mało co mówi. Jednak kiedy się odezwie mówi ona same mądre słowa , które zazwyczaj są na temat. W "wolnych" rozmowach mówi ona nie za dużo , nie za mało. Lubi ona Natsu i jego drużynę.

FabułaEdytuj

Fairy Tail JN : Saga TenrouEdytuj

Fairy Tail JN : Saga Odrodzenia Oracion SeisEdytuj

Fairy Tail JN : Saga SprawdzianuEdytuj

Magic Fairy AcademyEdytuj

HistoriaEdytuj

Podobnie jak wszyscy inni smoczy zabójcy , Mevi została porzucona dnia 7 lipca X777 roku przez smoczycę natury o imieniu Daisy. Przed tym jednak , Daisy nauczyła ją , że istota kochająca naturę nie powinna żywić się nią , dlatego właśnie Mevi jako pokarm smoczego zabójcy wykorzystuje wodę. Po porzuceniu przez Daisy , Mevi błąkała się po całym Fiore i została przygarnięta do gildi Fairy Tail. Jako, że była ona nowa w gildii , Gray chciał sprawdzić jej umiejętnosci w pojedynku. Mevi pojedynek wygrała , a sam Gray zaczerwienił się ze wstydu. Od tamtej pory , Natsu uważa Mevi za potężnego maga , dlatego Natsu ma ogromną ochotę z nią walczyć. Pewnego dnia Mevi nagle zniknęła (miała ona wtedy 13 lat) i do nie odnaleziono jej aż do wyprawy badawczej na wyspie Tenrou.

Magia Natury jest magią którą Mevi ceni i używa jej na codzień. Jej umiejętności są tak bardzo rozwinięte , że może ona zamienić się w dowolny element przyrody np: powietrze , lub wtopić się w przyrodę jak zrobił to Azuma w przypadku drzewa.

Zaklęcia i formy magiczne:Edytuj

  1. Władza nad Wodą : Jest to pierwszy element przyrody, nad którym Mevi przejęła pełną kontrolę. Według ekspertów władza nad wodą jest dość słabą magią , jednak kiedy ma się nad nią pełną kontrolę jest ona dość potężna.
  2. Władza nad ogniem (nie w pełni): Magia Mevi, której nauczył (nie w pełni) jej Natsu Dragneel. Jest to aktualnie najsłabsza kontrola Mevi , ponieważ podczas jej nauki Mevi zniknęła.
  3. Władza nad roślinnoscią : Jest to już jeden z początkowo trudnych elementów kontroli nad przyrodą. Dzięki temu można panować nad wzrostem roslin , ich wytrzymalością lub grubością. Wychodowane przez magię rośliny mogą rozmawiać, a nawet chodzić.
    Mevvi in bikini.png

    Mevi w stroju kompielowym

  4. Władza nad przyrodą nieożywioną ożywioną (zaawansowane): Jest to magia dla mistrzów magii natury. Użytkownik tej magii ma pełną władzę nad wszystkimi elementami przyrody , które żyją.
  5. 'Władza nad przyrzy'rodą nieożywioną (najtrudniejsze): Jest to magia dla mistrzów najpotężniejszych magów na całym świecie. We wszystkich wymiarach jest tylko dwóch użytkowników tejże magii. Można się jej nauczyć tylko wtedy , jeżeli panujesz już nad wszystkim.

Główne Walki :Edytuj

Debiuty w opowiadaniachEdytuj

  • Fairy Tail JN : Rozdział 5
  • Magic Fairy Academy : Rozdział 1

Ciekawostki:Edytuj

  • Postać wymyślona przez NorikoChan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki