FANDOM

Martha Fallox.jpg
Martha Fallox
Kanji

マーサ

Wymowa

Māsa Fokkusu

Inaczej zwany

Oración master - przez Prince'a

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

Nieznany

Kolor Włosów

Czerwone

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Red Foxes Symbol.pngGildia Red Foxes

Lokalizacja Znaku Gildii

Nieznana

Zawód

Mag

Drużyna

Zabójcza Drużyna

Partner(-zy)

Prince Justine

Bazy Operacyjne

Gildia Red Foxes

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Metaform

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Demon Tale: Rozdział 1

Martha Fallox jest liderką i magiem z Gildii Red Foxes oraz czwartą członkinią Zabójczej Drużyny.

WyglądEdytuj

Martha jest wysoką dziewczyną o długich, czerwonych włosach, które zazwyczaj wiąrze w kitkę. Ma czerwone oczy. Ubiera się w szary płaszcz z czerwonym materiałem na spodzie i czerwonym kołnierzem ozdobionym złotym wzorkiem. Jej bluzka jest biała i posiada czerwone lub złote zakończenia. Nosi wysokie buty.

OsobowośćEdytuj

Martha jest przemądrzałą i pewną siebie osobą. Lubi pomiatać innymi. Bardzo dobrze czuje się w roli władcy lub liderki całej jej gildii. Uwielbia na każdym kroku chwalić się swoimi umiejętnościami, co czasami doprowadza ją do wygranej. Ponadto ceni swoją zwinność.

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo o niej nic oprócz tego, że od kilku lat prowadzi mini-wojnę z Charlie'm.

FabułaEdytuj

Saga Wielkiego Turnieju MagicznegoEdytuj

Na miejscu treningu magów zaskakuje robot, który zaatakował od tyłu. Hermione przekręca złoty trybik w swoim medalionie i trafia do świata czasu. Następnie cofa czas o trzy sekundy i przekręca kolejny, tym razem srebrny tryb w medalionie i wraca do miejsca treningu. Mając trzy sekundy na wykonanie akcji, zatrzymuje robota z pistoletem paralizującym. Po zastrzeleniu (przez Charliego) przeciwnika, otoczenie zmienia się na ciemny pokoik, gdzie magowie spotykają Marthę Fallox, liderkę Red Foxes. Okazuje się, że odwieczny wróg Chaliego również jest członkiem Zabójczej Drużyny.

W pomieszczeniu jako ostatni członek Zabójczej Drużyny pojawia się brat Freeda Justine, Prince. Szybko powiadamia towarzyszy o zmianie planów dotyczącej Testu Odwagi i zdradza miejsce jego odbycia. Okazuje się, że ta konkurencja zostanie wykonana w parach. Delegacją z Zabójczej Drużyny zostają Prince i Hermione, chociaż nie są z tego zadowoleni.

Zabójcza Drużyna dowiaduje się, że pierwszą konkurencją w Wielkim Turnieju Magicznym będzie tzw. zabawa w chowanego. Na ochotnika zgłasza się Martha.

Martha przejmuje wygląd Nulptinga, aby wtopić się w tłum jego klonów. Kiedy wspomniany czlonek Raven Tail próbuje zadać cios Fullbusterowi, Fallox zatrzymuje ich obydwu zdobywając przy tym dwa punkty. Za chwilę Gray próbuje jakoś odegrać się na pewnej siebie liderce Red Foxes. Martha chybko zmienia postać, przejmując umiejętności Midnighta z Oración Seis. Lodowy Młot Graya zdał się na nic. Do walki przyłącza się kolejna lisica, tym razem Nina. Blondynka przywołuje czarnego wilka, Lupusa. Fallox decyduje się na kontrę. Używa zaklęcia Lodowych Kolców i atakuje trójkę magów. Zaklęcie zadziałało. Zabójcza Drużyna dostała kolejne trzy punkty, w sumie mają ich pięć. Nagle Martha czuje mocne uderzenie w plecy. Lupus zaatakował ją z powietrza. Zanim Fallox starciła przytomność pokazała, że zostały jej jeszcze cztery punkty.

Metaform : to magia, która pozwala Marthcie na przejęcie wyglądu i umiejętności różnych osób, których zna wygląd.

  • Meta-Nulpting: Fallox wykorzystała to zaklęcie to wmieszania się w tłum klonów przedstawiciela Raven Tail i zaatakowania go pla punktów.
  • Meta-Midnight: Tym zaklęcie Martha obroniła się przed atakiem Graya.
  • Meta-Gray : Dzięki tej umiejętności, Martha zdobyła trzy punkty w Turnieju.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać bazuje na Cul z Vocaloid.
  • Postać wymyślona przez XLilianne.
  • Wystąpiła na okładce pierwszego rozdziału Demon Tale.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki