FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Lucrezia12
Brak
Martha Evil
Kanji

マーサ悪

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Fioletowe

Status profesjonalny
Przynależność

Gildia Grimoire Heart

Zawód

Mroczny Mag
As Gildii Grimoire Heart

Bazy Operacyjne

Sterowiec Gildii Grimoire Heart

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Magia Ziemi

Broń

Miecz

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 2

Martha Evil przedstawiona jest jako nowy as gildii Grimoire Heart w X791 roku.

WyglądEdytuj

O jej wyglądzie wiemy mało, gdyż pojawia się jako postać o kobiecej sylwetce. Wiadomo tylko, że ma brązowe włosy i fioletowe oczy, które lśnią w ciemności.

OsobowośćEdytuj

Jest raczej typowym mrocznym magiem. Ma sadystyczny charakter i dość złowieszcze poczucie humoru. Zadawnie ran jej przeciwnikom zdaje się sprawiać jej przyjemność, ale poczucie wyższości nad przeciwnikiem daje jej umiejętność zamieniania skały w swojego klona i moment, w którym przeciwnik daje się nabrać na jej przedziwną sztuczkę. Zdaniem Erzy jest to tym osoby, który nigdy nie odpuszcza i jest dość uparty.

FabułaEdytuj

Saga Królestwa OgniaEdytuj

Martha pojawia się dość niespodziewanie. Zostaje wyczuta przez Erzę, ale Titania zdaje się uznać jej instynkt jako zwykłe przewidzenie się. Wtedy właśnie debiutuje, a tak właściwie pojawia się jej skalny klon, który przystawia ostrze kopi jej miecza do Scarlet. Klon niszczy się od ataku w niego zadanego przez ostrze broni Scarlet. Dopiero w tym momencie debiutuje w jej normalnej postaci i od razu atakuje Roguego, niestety ten zwinnie odbucha atak w postaci ziemnego pocisku. Martha przerywa atak na Drużynę Fiore w momencie, kiedy piętnastkę magów zaczyna bronić wiatr, wykonując prosty gest ręką i zapadając się w ziemie.

UmiejętnościEdytuj

Magia Ziemi: jest to jedna z najnormalniejszych magii typu caster, która polega na władzy nad jednym z żywiołów, a mianowicie ziemi. Martha zdaje się być specjalistką w sprawie obrony, niż ataku, co widać podczas gdy broni się przed atakiem Scarlet i kiedy bez powodzenia atakuje Cheneya.

  • Ziemny Pocisk: zajzwyklejszy pocisk przypominający kulę stworzoną z ziemi.
  • Skalny Klon: to umiejętność z górnej półki. Martha za pomocą wytwarzanych przez nią skał i ziemi potrafi stworzyć klona wyglądającego tak samo jak ona, którego w niemal żaden sposób nie można odróżnić od "prawdziwej" jej.

StatystykiEdytuj

Atak
4/5
Obrona
5/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
4/5
Kontrola Ziemi
6/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki