FANDOM

Marry.jpg
Marry Bloody
Inaczej zwany

Trzeci Strażnik

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Raven Tail symbol.pngGildia Raven Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

Zakończenia broni

Zawód

Mroczny Mag

Drużyna

Krucza Drużyna

Bazy Operacyjne

Gildia Raven Tail

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Magia Krwistej Woli

Broń

Różnej maści bronie

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 10

Marry Bloody to członkinia Gildii Raven Tail. Jest tam jednym z najsilniejszych magów.

WyglądEdytuj

Marry jest dziewczyną przeciętnego wzrostu o średnio-jasnej cerze. Ma blond włosy barwą podchodzące trochę pod rudą barwę. Jej oczy są czerwone, przypominają nieco krew lub ogień. Ubiera się w niebieskie stroje często przypominające nieco mundur.

OsobowośćEdytuj

Marry lubi osoby inteligentne, co można wywnioskować po tym, jak często zwraca uwagę na Alana. Zapewne siedemnastolatek w pewnien sposób zaimponował jej bystrością i sprytem. Co za tym idzie, Marry nie lubi osób mało inteligentnych, uważa ich za osoby gorsze. Wyjątkiem jest Itachi, którego darzy szacunkiem ze względu na jego umiejętności. Jak niemal każdy członek mrocznych gildii, jest sadystką. Najpradopodobniej nienawidzi Yuno i uważa ją za samolubną osobę.

FabułaEdytuj

Saga Wieży Trzech SłówEdytuj

Magia Krwistej Woli: jest to magia typu caster. Za pomocą umysłu i jednego ze zmysłów, Marry może narzucić istotom i przedmiotom swoją wolę, przykładowo łamiąc włócznie Alexa. Jest to potężna magia, której zaklęć jeszcze nie poznaliśmy.

CiekawostkiEdytuj

  • W pewniej sposób rywalizowała z Yuno Dreyar o tytul lidera Kruczej Drużyny, dopóki jej rywalka jej nie zaatakowała, jednocześnie odchodząc z gildii.
  • Według jej karty, Marry uwielbia blondynów, nie znosi zaś osób mało inteligentnych.

StatystykiEdytuj

Atak
5/5
Obrona
3/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
6/5
Posługiwanie się bronią
5/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki