FANDOM

Ten artykuł jest zbyt krótki. Jeśli możesz - rozbuduj go!
Marie de Santie.jpg
Marie de Santie
Kanji

マリー·ド·サンティ

Wymowa

Marī do Santi

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor Włosów

Czerwone

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Red Foxes Symbol.pngGildia Red Foxes

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Red Foxes

Bazy Operacyjne

Gildia Red Foxes

Status personalny
Status

Aktywna

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Demon Tale: Rozdział 4

Marie de Santie to członkini Gildii Red Foxes. Bierze udział w Wielkim Turniju Magicznym.

WyglądEdytuj

Jej tytuł "pięknisia" sugeruje że Marie jest prawie zawsze ubrana w czerwone strój i makijaż, zwykle składający się z czerwonej spódnicy i pasującej do niej kamizelki,pod którą nosi bufiastą białą bluzkę. często nosi też czerwony kapelusz i czerwony parasol. Jej rude włosy są częściowo schowane pod kapeluszem.

OsobowośćEdytuj

Marie jest typową "damą", która ponad swoje życie ceni swój wygląd. Jest szorstką i pozbawioną uczuć osobą, która uwielbia wręcz pomiatać osobami przebywającymi w jej otoczeniu. Nie mogła znieść myśli, że aby dostać się do jaskini trzeba iść po kościach, a jej wyobrażenia o dużej ilości kurzu i okropnym zapachu w podziemiach pustyni przyprawiały ją o dreszcze.

HistoriaEdytuj

Marie, podobnie jak zdecydowana większość członków Red Foxes, jest nazywana mrocznym magiem ze względu na swoją okropną przeszłość.

Marie pochodzi z ubogiej rodziny, co bardzo ją denerwuje. Nie pasowała do swoich rówieśników, gdyż zawsze unikała kontaktu z brudnymi rzeczami i nie znosiła wspinać się po drzewach, jak robili to jej przyjaciele. Pewnego dnia Marie dowiedziała się, że ma wyjść za pewnego bogatego człowieka, co do połowy ją ucieszyło. Kilka dni po ślubie, kiedy Marie miała dwadzieścia lat zamordowała swojego męża, odziedziczając po nim cały majątek.

W wielku dwudziestu czterech lat, de Santie poznała swoje magiczne umiejętności i dołączyła do gildii Red Foxes.

FabułaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Wygląd Marie bazuje na postaci Madame Red z anime/mangi Kuroshitsuji.
  • Postać wymyślona przez XLilianne.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki