FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Lucrezia12
Poprzednia:

Gajeel Redfox vs. Kawazu i Yomazu

Następna:

Zancrow vs. Azuma

Luna Blake vs. Azuma
514728-azuma
Saga:

God Slayer: Saga Próby

Miejsce:

Wyspa Tenrou

Wynik:

Luna zwyciężyła.

Strony

Luna Blake

Azuma

Moce i Umiejętności

Magia Ciała Niebieskiego

Wielki Drzewny Łuk

Poniesione Szkody

Brak

Nieznane

Luna vs. Azuma to pierwsza walka na Tenrou pomiędzy jednym z Siedmiu Jeźdźców Gehenny z mrocznej gildii Grimoire Heart a gildią Fairy Tail.

PrologEdytuj

Na Tenrou zakończył się pierwszy etap egzaminu na maga klasy "S". Mest Gryder nie zdał. Iness Lockser chciała obserwować podejrzanego dla niej Mesta. Mistrz Makarov znał agresywność Iness, dlatego zamiast jej wysłała zaprzyjaźnioną z Mestem Lunę. Kiedy Erza Scarlet znalazła wraz z Juvią rannego Gajeela, wystrzeliły czerwony alarm. W tym czasie Luna zdąrzyła odnaleźć Mesta, Wendy, Carlę oraz Pantherlily'ego.

WalkaEdytuj

Luna przeciw Azumie

Luna spotyka Azumę.

Walkę praktycznie zaczął Azuma. Kiedy Luna tłumaczyła Wendy siłę mrocznej gildii Grimoire Heart, Azuma próbował strzelić w Lunę. Najprawdopodobniej zapomniał o doświadczeniu i umiejętnościach Luny. Luna uniknęła ataku kuli Azumy. W stronę Azumy skierowałą wtedy pochwałę o jego sile, jednak skarciła go za robienie hałasu na świętej ziemi Fairy Tail. Następnie obmyśliła nieco tajny plan wraz z Mestem. Kazała mu pilnować Wendy wraz z Lilym. Mest zgodził się. Carla trzymała się z daleka od walki. Pantherlily i Mest dobrze spisywali się w roli ochraniarzy Wendy. Luna przyglądała się walce z daleka, czekając na odpowiedni moment na atak. Ten moment niedługo potem nadszedł. Azuma pokonał Mesta i Liliego, lecz nie był to koniec walki. Luna spadła z nieba z ogromną Siłą Saturna wprost na Azumę, uderzając go przy tym w plecy. Azuma był pod ogromnym wrażeniem ataku, jednak to szybko minęło kiedy okazało się, że może jeszcze walczyć. Luna zauważył, że Azuma ukrywa przed nią jakiś dziwny atak, więc nie traciła czasu i użyła jej "zaklęciowego asa w rękawie". Pełnia Zatrutego Księżyca nie pozwoliła Azumie na dalszą walkę przez pewnien czas.

RozwijankaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki