FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Lucrezia12

Walki LunyEdytuj

Stoczone na Wyspie Tenrou:Edytuj

Luna vs. Azuma:

Osobny artykuł: Luna vs. Azuma

Kiedy Erza Scarlet wystrzeliła czerwony alarm po odnalezieniu Gajeela Redfoxa, Luna szuka Mesta Grydera oraz Wendy Marvell. Znajduje ich i odpowiada na dziwne pytanie Wendy. W pewnym momencie widać statek Grimoire Heart. Kiedy Luna ma podać informacje na temat mrocznej gildii, ktoś próbuje ją zaatakować. Luna unika ataku kulki eksplozyjnej i domyśla się, iż to Azuma w nią strzela. Na moment Luna ucieka z miejsca walki, a z Azumą walczą Mest i Lily. W pewnym momencie Luna powraca do walki i zadaje mocny cios w plecy Azumie. Azuma uśmiecha się i jest pod wrażeniem tak ogromnego ataku, jednak to nie wystraczyło, żeby go pokonać. Mężczyzne pokonuje jednak atak Zatrutej Pełni Księżyca.

Luna, Iness i Zancrow vs. Rustyrose:

Osobny artykuł: Diviane Assasins vs. Rustyrose

Iness Lockser i Luna szukają Evergreen i Elfmana. Luna szuka ich w innym kierunku, niż Iness. Kiedy Iness obserwuje z ukrycia Tenrou, widzi czarne płomienie. Domyśla się, iż należą one do Zancrowa. Podbiega bliżej miejsca, z którego wylatywały czarne płomienie. Ku jej zdziwieniu, Zancrow atakuje jego kolegę z gildii, Rustyrose'a. Iness lekko to cieszy i domyśla się, że Zancrow ma zamiar stać się takim, jaki powinien być. Do walki przyłączyła się wiec Iness. Kiedy Rustyrose naśmiewał się z nienawidzących się nawzajem żywiołów obydwojga magów, Zancrow i Iness dają znak w stronę gwiazd. Z nieba spada Gwieździsta Luna i zadaje ostateczny atak świętej Bestii Rustyrose'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki