FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Lucrezia12

God Slayer: Saga PróbyEdytuj

Luna pojawia sięna Tenroujimie, kiedy to Makarov wzywa ją "na pomoc Iness". Jej wejście na wyspę było dość
Spadająca Gwiazda

Luna pojawia się na Tenrou

szybkie i "efektowane" gdyż spadła z nieba jako gwiazda. Luna powiedziała, że zajmie się Gryderem i pomoże Iness, ale tylko dlatego, że zna Juvię. Iness była zaskoczona słowami piętnastolatki, gdyż chodziło jej o Mesta. Luna powiedziała, że lecąc na Tenrou widziała Grimoire Heart i pozwoliła sobie zajrzeć do środka. Nie było tam Azumy, co oznaczało, że jest na wyspie .W pewnym momencie Iness uległa i zapytała się co ma dalej robić. Święta Gwiazda powiedziała:
Boga Płomieni ciągnie do Ognistego Smoka. Pilnuj wychowanka Igneela.

—Misja dla Iness zadana przez Lunę

Te słowa nie były dość zrozumiałe, ale Luna odeszła. Kiedy Mest i Wendy przebywali w otoczeniu lasu, zobaczyli czerwony alarm. Luna powiedziała Wendy , co to jest, tym samym ujawniła się. Nagle coś próbowało strzelić w Lunę. Luna uniknęła ataku i powiedziała:

Z każdym dniem, stajesz się coraz głośniejszy i silniejszy, Azuma.

Po tych słowach rozpoczęłą się walka, na której koniec dołączyła Luna. Jej pierwszy atak zrobił na Azumie ogromne wrażenie, jednak mężczyzna nadal był zdolny do walki. Kiedy Luna użyła jej "asa w rękawie", Azuma nie wytrzymał i poddał się, mówiąc, kto następny będzie atakowany.

Kiedy Luna dowiaduje się, gdzie ma się stoczyć ostateczna walka, szuka Iness po całej wyspie. Kiedy ją znajduje, Iness jużwie, że musi walczyć z Zancrowem. Kiedy niespodziewanie z drzewa wychodzi Azuma, Luna pyta się go, dlaczego go tu diabły przyniosły. Kiedy Zancrow i Azuma kłócą się o dziwne rzeczy, Luna i Iness wspominają dawne czasy i wiedzą, że Zancrow się nigdy nie zmieni. Luna i Iness są pod ogromnym wrażeniem siły Zancrowa.

Luna próbuje informuje Iness, że Elfman i Evergreen są w niebezpieczeństwie. Kiedy na niebie pojawiają się pierwsze gwiazdy, Luna postanawia poszukać "dwójki kamiennych byków". Ryzykowała połowę swojej magicznej mocy, aby znaleźć Elfmana i Evergreen - niestety, bez skutku. Kiedy jej drużyna Divine Assassins znów zaczyna funkcojować z powodu powrotu na dobrą ścieżkę Zancrowa, drużyna znajduje poszukiwanych. Kiedy Rustyrose śmieje się z Iness i Zancrowa, Luna zadaje ostateczny atak świętej bestii Rustyrose'a.

Podczas walki z mrocznym poetą, Luna staje się główną bronią. Jej towarzysze osłabiali Rusty'ego, ale to ona zadawała te krytyczne ciosy. Rustyrose obmyślił plan złapania gwiazdeczki. Kiedy wycelował w Iness, Zancrow ją obronił przy czym odsłonił Lunę. Obok Luny było dużo miejsca. Rustyrose przyzwał Wieżę Dingir. Luna była z nią połączona i nie mogła się wydostać. Straciła wiarę w wygraną swoich towarzyszy. Jej dusza błądziła w zupełnie innym świecie, niż ciało. Odnalazła znajomą jej, ciemnoniebieską gwiazdę znajdującą się bardzo blisko jej komety. Przypomniała sobie słowa jej jedynego przyjaciela, które mówiły, jak wydostać się z Dingir. Jej ciało otoczyła biała aura. Powoli opuszczała wieżę. Po zadaniu krytyczne cios ostrzem, Zancrow i Rustyrose poddali się, doprowadzając do remisu z woli Iness.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki