FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Lucrezia12

Luna prof.jpg
Luna Blake
Kanji

ルナブレイク

Wymowa

Runa Burēku

Inaczej zwany

Najmłodsza z dziesięciu
Święta Gwiazda

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

15

Kolor Włosów

Różowo-czerwone

Kolor Oczu

Fioletowe

Cechy dodatkowe

Ukrywa swoje uczucia.

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail
Dziesięciu Świętych Magów

Lokalizacja Znaku Gildii

Plecy (znak gildii)
Przypinka (znak Świętych Magów)

Zawód

Mag Klasy "S"

Drużyna

Divine Assassins

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywna

Magia
Magia

Magia Ciała Niebieskiego

Galeria Obrazów

Luna Blake to jedna z Dziesięciu Świętych Magów oraz Mag Klasy "S" z Gildii Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Luna wyglądem przypomina Meredy. Ma średniego rozmariu oczy koloru ciemno-fioletowego. Jej włosy są dziwnego i nienazwanego koloru. Są one lekko czerwone, jednak bardziej pasuje do nich określenie "różowe". W niektórych miejscach jej włosy są kompletnie różowe, jednak są to małe szczegóły.

Główny strój Luny składa się z sześciu elementów. Jej tułów okrywa krótki kombinezon. Kombinezon ten jest pozbawiony nogawek, więc z wyglądu przypomina bardziej jednoczęściowy strój kąpielowy. Jej buty są dość charakterystyczne. Są one koloru brązowego. Jedyną wadą tych butów są - jak twierdzi Luna - wysokie obcasy. Wysokie obcasy są jednak często zapominanym szczegółem jej ubioru. Najbardziej lubi te buty za to, że są ponad kolana. Ponieważ Luna posiada magię, któa często może kaleczyć dłonie, na jej dłoniach znajdują się ciemne rękawiczki, które nawet pasują to jej stroju. Luna nie lubi pokazywać swojego znaku gildii, dlatego nosi średniej długości, czerwoną pelerynę. Peleryna zapięta jest srebrną zapinką ze znakiem dziesięciu świętych magów. Ostatnią i najmniej lubianą częścią ubioru Luny są złote skrzydełka zaczepione obok jej uszu.

OsobowośćEdytuj

Dla Luny najważniejsze są zawsze jej misje. Zawsze dąży do celu, nawet jeśli w stawkę wchodzi jej życie. Swoim zachowaniem pokazuje, że ma daleko gdzieś problemy świata i najchętniej nic by nie robiła. Do opisania jej charakteru najbardziej pasuje określenie "bezuczuciowa". Zachowuje się, jakby wogóle nie była człowiekiem. Stwarza wrażenie, że nie ma uczuć. Ludziom wydaje się, że drużyna jest dla niej najważniejsza, jednak ona sama mówi, że najchętniej pozbyłaby się tych "durni".

Towarzysze Luny często się o nią martwią. Rzadko kiedy jej twarz pokazuje inną emocję nić smutek.

W ósmym rozdziale God Slayer'a, Luna zdradziła, iż tak naprawdę nie jest "potworem", tylko nauczyła się od Iness ukrywać uczucia. Normalnie jest ciepłą i miłą osobą, która potrafi wybaczać. Ponadto, Luna nie lubi wykonywać misji specjalnie dla niej stworzonych.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać wymyślona przez Lucrezię12.
  • Postać bazuje na wyglądzie Meredy z Fairy Tail.
  • Jej imię z hiszpańskiego znaczy "Księżyc"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki