FANDOM

{{{image}}}
Lucky Yagano
Kanji

ヤガノ ラッキー

Wymowa

Yagano Rakkii

Inaczej zwany

Unlucky

Charakterystyka
Rasa

Człowiek/Mag

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

198 cm

Waga

88 kg

Urodzony

1 kwietnia X774

Kolor Włosów

Zielone

Kolor Oczu

Miodowo-brązowe

Grupa Krwi

Arh+

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail

Poprzednie Przynależność

Phoenix Grave, Klan Yagano

Lokalizacja Znaku Gildii

Wierzch prawej dłoni

Zawód

Mag

Poprzedni Zawód

Brak

Drużyna

Brak

Partner(-zy)

Hero

Poprzedni Partner(-zy)

Mary Hughes

Bazy Operacyjne

II Budynek Fairy Tail

Status personalny
Status

Żywy

Krewni

Nieznana siostra, nieznana babcia

Magia
Magia

Wielki Drzewny Łuk

Magiczne Przedmioty

Deskolot "L.i.S.A."

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

-

Głosy
Seiyū

Yuuki Kaji

'Lucky Yagano: Nasz bohater jest siedemnastoletnim chłopakiem, posługującym się magią Wielkiego Drzewnego Łuku, były członek mało znanej gildii Phoenix Grave, partner Exceed'a Hero. Po rozpadzie organizacji zdecydował się poszukać szczęścia gdzie indziej i dołączył do Legionu, z którego uciekł jeszcze przed rozpoczęciem sagi fillerów. 

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Lucky to chłopak o miłej powierzchowności. Posiada średniej długości zielone włosy, których nie potrafi poskromić. Ma dziewczęce rysy twarzy, oliwkową cerę, na której mieni się para dużych, błyszczących, brązowych oczu. Lucky jest wysokim jegomościem, w dodatku chudym i kościstym. Nie należy do osób w'ysportowanych, szybko się męczy. Zazwyczaj ubiera się w ciemnobrązową, poszarpaną koszulkę bez rękawów i spodnie khaki o szerokch nogawkach, jako obuwie używa sandałów, bądź zabudowanych, ciężkich butów. Nosi też kilka pasków, trzymających dolną część garderoby, oraz skórzane bransolety na nadgarstkach. Zazwyczaj ma też przy sobie deskolot przyczepiony do pasa, przewieszonego przez ramię. Jednym z niestałych elementów ubioru są gogle pilota, które nosi przy lotach deskolotem.

Luck

Lucky

CharakterEdytuj

Bardzo charakterystyczny. Lucky to beksa i wielki mięczak, którego wszyscy z Fairy Tail i Phoenix Grave kojarzą z wylewanymi przez niego potokami łez. Ma chroniczną hemofobię, akrofobię, klaustrofobię i przeróżne inne lęki. Lucky nie jest najwspanialszym wojownikiem, ma miękkie serce i nienawidzi walczyć. Jego misje kończą się zazwyczaj fiaskiem, a sa'm wraca z pustymi rękami. Mimo to, Lucky nigdy nie siadł i płakał z bezsilności. Nigdy się nie poddaje, choć zyskał mianę najsłabszego w swojej poprzedniej gildii, a w Legionie ledwo wyżył. Lucky nie należy do osób upartych i zazwyczaj by zażegnać kłótni zrzeka się własnego zdania. Często powtarza "przepraszam" i nigdy o nic nie prosi. Jest dosyć hałaśliwy, pomimo swojego strachliwego charakteru. Jego reakcje często są większe kilka razy od standardowych. Kiedy tylko ma czas stara się ćwiczyć swoją magię. Przyjaciół traktuje, jak prawdziwy skarb i stara się zrobić wszystko, by ich nie urazić. Lucky posiada też całą gwardię idoli, których czci, niczym bóstwa.

HistoriaEdytuj

[W BUDOWIE]

Wielki Drzewny Łuk:  magia pozwala na manipulowanie i produkowanie drzew, a także na tworzenie eksplozji przez skroplenie mocy ziemi w owocu utworzonych drzew. Ponadto pozwala użytkownikowi łączyć się z drzewami (Info z "Fairy Tail wiki", nie należy do mnie).

Magia Lucky'ego polega głównie na manipulowaniu tzw. "Bleve", czyli energią wewnętrzną roślin. Yagano używa jej głównie do technik defensywnych i do leczenia swoich towarzyszy, gdyż nie lubi walczyć. Oprócz tego kontroluje on rośliny w swoim otoczeniu i potrafi wytworzyć własne, czasem monstrualne hybrydy, które walczą za niego. Ataki zaawansowane, których Lucky używa w kryzysowych sytuacjach polegają na połączeniu swojego ciała, lub przekształcenie go w magiczną roślinę.  Lucky dzięki magii Drzewnego Łuku może manipulować nawet samą ziemią i korzystać z jej energii. Tworzy też bomby z nasion, ale rzadko, z powodu energii, jaką zabierają. Azuma zdradził mu wiele tajnych technik, ale Lucky z nich nie korzysta.

EkwipunekEdytuj

Jego ekwipunek stanowią: worki z nasionami przymocowane do paska, oraz deskolot, który wykradł podczas służby w Legionie, był on w fazie testów, dlatego nie działa dokładnie tak, jak powinien, co przysparza Lucky'emu wiele problemów.

L.i.S.A. - czyli 'Latający i Surfujący Artefakt", żyjący własnym życiem organizm w formie deskolotu znaleziony podczas jednej z wypraw Legionu z Zentopii. Po tym stał się obiektem badań w Zentopii. Zniknął podczas zamieszania po powrocie drużyny z Tenrou. Lucky używa go do przemieszczania się, co nie znaczy, że zawsze się go słucha. Lisa lubi wszelakie piosenki, więc by ją udobruchać Lucky często coś nuci, ale nie zawsze działa. Najczęściej jest tak, że deskolot wywozi go w pole z prędkością dźwięku, rozbija na skale, zrzuca po drodze, albo torturuje na inne sposoby.

CiekawostkiEdytuj

  • Lucky znaczy po angielsku 'szczęście', lub 'szczęściarz, z kolei jego przezwisko "Unclucky", nieszczęście. Z uwagi na jego wielkego pecha.
  • Lucky urodził się w Prima Aprilis.
  • Boi się większości dziewczyn.
  • Jego liczba przegranych walk wynosi 23, a wygranych, zaledwie 4.
  • Lucky bardzo podziwia Erzę, chociaż go przeraża, chciałby pójść z nią kiedyś na misję.
  • Nie lubi Gray'a Fullbustera.
  • Uciekł z domu.
  • Jego ulubionym jedzeniem jest dango.
  • Mimo przynależności do Fairy Tail, bardzo często podróżuje, bo jak to mówi: "Poszukuje szczęścia".
  • Choć jest tchórzem, beksą i słabiakiem, ma swojego fana, partnera - Hero.
  • Ma na imię tak samo, jak Exceed 'Lucky', ojciec Happy'ego, ale nie wiadomo, czy to jego earthlandzki odpowiednik.

StatystykiEdytuj

Atak
3/5
Obrona
5/5
Szybkość
2/5
Inteligencja
4/5
Tchórz
6/5