FANDOM

Kotek
Loco
Kanji

ロコ

Wymowa

Roko

Charakterystyka
Rasa

Exceed

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Kolor Włosów

Fioletowe w Białe Łaty

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Fairy Tail

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Aera

Loco - jest exceed'em, który został członkiem Fairy Tail po sadze Edolas.

Wygląd:Edytuj

Loco
Loco to niewielki jasno fioletowy kotek z złotym kolczykiem w lewym uchu i złotym pierścieniem na ogonie dodatkowym atrybutem jest przewiązana na szyi żółta wstążka. Futerko zwierzątka posiada parę białych łatek. Jedną na nodze, drugą na brzuszku, trzecią na ogonie i ostatnią, czwartą na lewym oku. Znak gildii Fairy Tail jak większość przewyższających ma ulokowany na plecach.

Gdy tylko go poznajmy przez magiczną trumnę jest wielką bestią, której wzrost jak i siła pięści przekraczają te posiadane przez Lilyego.

Osobowość:Edytuj

Loco jest narcystycznym stworzonkiem, które wieży, że z każdym ma szanse nawet jeśli wie, że nie może wygrać to liczy na to, że chociaż będzie stanowił wyzwanie, dla niewielu osób jest naprawdę miły.

Fabuła:Edytuj

Saga EdolasEdytuj

Loco poznajemy podczas sagi edolas kiedy wraz z Twilightem a właściwie przez niego walczy przeciwko Daylightowi. Kot jest wtedy na tyle wzmocniony energią, że blondyn nie ma z nim szans mimo wielokrotnych i celnych ataków. Pod koniec starcia jednak Nero stosuje Księżycowy Gniew i wyzwala przewyższającego z pod kontroli trumny. Następnie po przeniesieniu na ziemie stara się zostać członkiem fairy tail i towarzyszem swojego wyzwoliciela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki