FANDOM

Lilianna profile
Lilianna Everlue
Wymowa

Ririanna Ebarū

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

Nieznany

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Poprzednie Przynależność

Posiadłość Everlue
Gildia Bloody Roses

Lokalizacja Znaku Gildii

Ostrze miecza

Poprzedni Zawód

Mag
Sługa Szatana

Status personalny
Status

Martwa

Krewni

Duke Everlue (ojciec)

Magia
Magia

Cień Wyobraźni

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Fairy Tale: Rozdział 4

Lilianna Everlue jest legalnym magiem, choć jej dusza została opętana przez diabły.

WyglądEdytuj

Lilianna jest wysoką dziewczyną o długich, białych jak śnieg włosach. Jej cera jest niemal równie jasna, jak włosy. Oczy Lilianny są, podobnie jak Surii, czerwone jak krew.

Lilianna ubiera się w ciemne suknie z falbanami. Uwielbia nosić do tego zarówno ciemne, jak i jasne gorsety. Niemal zawsze nosi wysokie buty. Na jej głowie nosi czarną opaskę.

OsobowośćEdytuj

Narazie mało wiemy o jej osobowości. Lilianna jest zimną osobą pozbawioną serca. Jedynym uczuciem jakim darzy ludzi jest nienawiść. Ludzie nazywają ją diabłem w ludzkim wcieleniu.

HistoriaEdytuj

Na razie nie wiemy nic o jej przeszłości. Możemy się domyślać, że skąś zna Surię Bluette.

FabułaEdytuj

Fairy Tale: Saga DaybreakEdytuj

Lilianna pojawia się pod koniec rozdziału jako białowłosa dziewczyna grająca na harfie w pomieszczeniu oświetlonym ogniem z piekła. Na widok Surii reaguje w normalny sposób. Myśli, że Suria jej się poddała, jednak Bluette przychodzi, aby walczyć.

Pierwsza walkę zaczęła Lilianna. Rzuciła się z mieczem na Bluette, ale jej atak został w szybkim tępie zatrzymany. Liliannie nie udawało się zranić ciała Surii, chociaż powinna, gdyż jej magia jest silniejsza od magii czarnowłosej dziewczyny. Everlue uznała, że czas wykorzystać jej magię i przyzwała swoje czarne skrzydła. Dodało to jej szybkości, lecz ataki z lotu z kryształowym mieczem w ręce również nic nie dały. Suria przechwyciła miecz Lilianny, na którym był łańcuch. Everlue została zaatakowana dwoma nożami lecącymi w niej stronę, ale ona z łatwością uniknęła prostego ataku. Nie wiedziała, że unik pozwolił Surii na wykonanie planu. Opętana dziewczyna została przebita swoim własnym mieczem. Aby zniszczyć Surię psychicznie, dziewczyna powiedziała, że skoro zabiła już jej młodszego brata to zabije również Mystogana, ukochanego Surii. Bluette na wspomnienie młodszego brata, którego niby zostawiła samego z martwymi rodzicami, zdenerwowała się i ruszyła w stronę wyjścia. Tym czasem służka diabła przyzwała Bliźniaczego Ghoula, który wylał swą krew na lewą część szyi Surii. Liliannę bardzo to ucieszyło, gdyż pozbyła się rywalki. Bluette podniosła się z ziemi z ogromnym trudem i przebiła gardło przeciwnika.

Cień Wyobraźni: to magia bazująca na Magii Zapomnianego Cienia i Łuku Ucieleśnienia. Pozwala na przyzywanie wszystkich rzeczy, jakie tylko wymyśli użytkownik.

  • Czarne Skrzydła: Lilianna przyzywa Czarne Skrzydła, dzieki którym lata.
  • Bliźniaczy Ghoul: Everlue przyzywa potwora z dwiema głowami, któego nawet jedna kropla krwi zabija przeciwnika.

Dodatkowe UmiejętnościEdytuj

Spryt: Lilianna jest bardzo sprytną osobą. Udowodniła to, kiedy wykonała swój plan i odciągnęła uwagę Bluette.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać wymyślona przez Gilrean Ringerin.
  • Jest drugim magiem Zapomnianego Cienia (po Surii) pokazanym w Fairy Tale.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki