FANDOM

Lil Devon.jpg
Lil Devon
Inaczej zwany

Trzecia Łowczyni Wiatru

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Jasno-różowe

Status profesjonalny
Przynależność

Black storm symbol.pngGildia Black Storm

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Wiatru

Partner(-zy)

Jake Hayai
Alex

Bazy Operacyjne

Gildia Black Storm

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Magia Leczenia

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 1

Lil Devon to mag z Gildii Black Storm. Jest jedyną dziewczyną i najprawdopodobniej najmłodszą członkinią Drużyny Wiatru.

WyglądEdytuj

Lil jest niską dziewczyną o jasnej cerze. Ma średniej wielkości, jasno-różowe oczy. Jej włosy są długie, mają barwę jasnego blondu. Lil wiąrze je w kucyk. Jedno pasmo jej włosów wystaje z kucyka, tworząc jej grzywkę.

Lil ubiera się nietypowo w stosunku do innych dziewczyn i kobiet z jej gildii. Nosi fioletowy szalik, jasno-fioletową bluzkę z ciemno-fioletową kamizelką i czasami fioletową spodnicę. Częściej jednak ubiera się w luźne spodnie. W jej uszach możemy zauważyć małe kolczyki w kształcie okręgu ze srebra.

OsobowośćEdytuj

Lil zdaje się być przeciwieństwem Miku. Dba o swoich towrzyszy, często się z nimi śmieje i walczy razem z nimi. Daje im do zrozumienia, że dopóki ona żyje nie będą sami, z resztą jej zdaniem nie jest jedyną osobą na świecie, która tak uważa. Jest waleczna i stara się nadrobić zaległości w walce z jej umiejętnościami bojowymi. Jej słabością jest jej magia. Żałuje, że nie może używać magii do walki, ale z drugiej strony cieszy się, że może z pomocą właśnie tej magii uratować życie i zdrowie innych.

FabułaEdytuj

Saga Trzech SlówEdytuj

Magia Leczenia: magia ta (jak sama nazwa wskazuje) daje Lil możliwość uleczenia innych z nawet tych najcięższych ran. Najprawdopodobniej nie można używać tej magii kiedy samemu jest się w stanie krytycznym lub nie można użyć jej na sobie.

Leczenie Zbiorowe: pozwala Lil na uzdrawianie dwóhc osób na raz.

Waleczność Smoka: jest to umiejętność bojowa używana przez Lil. Można ją zdobyć codziennie trenując swoją koncentrację, równowagę, szybkość i siłę.

Szybkość Smoka: ta umiejętność pozwala Lil na szybkie poruszanie się i unikanie ataków przeciwnika.

Koncentracja Smoka: niektózy uważają to za zaklęcie, ale myśląc tak są w ogromnym błędzie. Lil z pomocą jej doskonale rozwiniętej koncentracji potrafi przewidzieć ruchy przeciwnika.

CiekawostkiEdytuj

  • Lil ma możliwość zostania magiem użytkującym magię oczu.
  • Jej ulubionym daniem jest dango.
  • Za sztukę uważa trzy rzeczy: muzykę, malarstwo i taniec.
  • Według jej kartwy, Lil uwielbia białą czekoladę, a nienawidzi burzy.

StatystykiEdytuj

Atak
6/5
Obrona
4/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
5/5
Leczenie
6/5

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki