FANDOM

Kei.jpeg
Kei
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

13

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Fioletowe

Status profesjonalny
Przynależność

Black storm symbol.pngGildia Black Storm

Lokalizacja Znaku Gildii

Przepaska

Zawód

Nowicjusz

Drużyna

Skrzydło Jake'a

Bazy Operacyjne

Gildia Black Storm

Status personalny
Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 4

Kei to nowicjusz z Gildii Black Storm podległy wraz z Hayato i Miyu Jake'owi Hayai'owi.

WyglądEdytuj

Kei jest najwyższy z całej trójki nowicjuszy. Ma długie jak na chłopca czarne włosy, które wiąrze w kucyk. W niektórych miejscach jego włosy rozjaśniają się pod wpływem promieni słonecznych tworząc pozornie granatowy kolor. Kei ubiera się podobnie jak większość członków Gildii Black Storm; nosi strój charakterystyczny dla wojownika typu ninja składający się z niebieskiej bluzki z wysokim kołnierzem w środku szytej jasną tkaniną. Na głowie nosi również przepaskę, na której znajduje się jego znak gildii.

OsobowośćEdytuj

Kei jużod początku przedstawiony jest jako pesymista. Zazwyczaj pojawia się nagle, biorąc przykład z Jake'a, który bez powodu stara się wytrącić z równowagi Lil. Kei podobnie jak inni nowicjusze z gildii boi się Lil, która z powodu jej młodego wieku traktowana jest jeszcze jak dziecko, czego oczywiście ona nie toleruje. Zazwyczaj jest wrogo nastawiony do Hayato, z którym jest odwiecznym rywalem. Pomiędzy chłopcami często dochodzi do kłótni, czasem nawet do bójek. Kei skradł serce wielu nowicjuszkom w jego wieku (w tym Miyu), ale on nie zwraca uwagi na dziewczyny. Tak samo jak jego towarzysze, jego mentorem jest Jake.

FabułaEdytuj

Saga Trzech SłówEdytuj

Jago magia i umiejętności nie zostały ujawnione.

CiekawostkiEdytuj

  • Według jego karty, Kei lubi żelazne przedmioty, a nienawidzi plastiku.

StatystykiEdytuj

Atak
5/5
Obrona
4/5
Szybkość
6/5
Inteligencja
5/5
Zwinność
4/5

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki