FANDOM

Katja
Wymowa

Kasha

Charakterystyka
Rasa

człowiek

Płeć

Kobieta.png kobieta

Wiek

13

Urodzony

2 lipiec

Kolor Włosów

ciemnoniebieskie

Kolor Oczu

piwne

Grupa Krwi

ARh-

Status profesjonalny
Przynależność

Mermaid Heel

Drużyna

Drużyna Milianny

Drużyna Mermaid Heel

Partner(-zy)

Mirianna

Status personalny
Status

Żyje

Magia
Magia

Magia Boskich Duchów

Magiczne Przedmioty

Srebrne Klucze Boskich Duchów

Katja (カーチャKācha) jest magiem Boskich Duchów oraz członkinią żeńskiej gildii Mermaid Heel.

Wygląd Edytuj

Katja jest młodą, niską dziewczynką o krótkich, niemalże czarnych włosach i brązowych oczach. Nosi prostą, białą sukienkę za uda oraz na każdej ręce ma złote opaski. Chodzi w granatowych sandałach podobnego koloru, jak jej włosy. Często zakłada czarną wiatrówkę oraz rękawiczki tego samego koloru.

Charakter Edytuj

Katja jest nieśmiała i skromna. Zawsze troszczy się o swoich przyjaciół. Jest pomocna i życzliwa. Katja ma charakter typowej, słodkiej, naiwnej i dziecinnej dziewczynki, która potyka się nawet na równym podłożu i jest bardzo nieuważna. Pewności siebie nadają jej tylko jej umiejętności. Katja aż nadmiernie dba o swoje klucze (głównie tylko o nie), ponieważ strasznie je kocha.

Historia Edytuj

Katja po raz pierwszy ukazuje się razem ze swoimi przyjaciółkami z Mermaid Heel podczas Wielkich Igrzysk Magicznych jako reprezentantka owej gildii u boku Kagury, Risley, Aranii oraz Mirianny. Doranbolt był zaskoczony widząc dziewczynkę jako maga, ponieważ jakiś czas temu straciła swą moc. Okazało się potem, że jest to Katja z Edolas, która przez przypadek znalazła się w ich świecie. Musiała przyzwyczaić do Earthlandu i 'wymodelować' swój charakter. Została przyjęta do gildii niedawno, a już wspięła się na sam szczyt dzięki swojej Magii Boskich Duchów.

Jako jedna z pierwszych, Katja została wytypowana do walki z Eve z Blue Pegasus. Wyciągnęła jeden ze swoich kluczy, co zszokowało całą widownię. Dzięki niemu, Katja przywołała wysłannika Boga Słońca, Amaterasu, który z łatwością położył na deski Eve.

Póżniej, Katja była wytypowana do walk dwójkowych razem z Kagurą przeciwko Renowi i Jenny z Blue Pegasus. Wtedy zaprezentowała swoje następne dwa klucze: Fuujina i Baku. Dzięki nim dziewczyna pokonała razem z Kagurą dwójkę wrogów.

Umiejętności Edytuj

Magia Boskich Duchów- magia pozwalająca na przyzwanie wysłanników boskich (religii Szinto) nieco silniejszych od Gwiezdnych Duchów. Katja powiedziała, że jest to magia idealna dla niej, bo jeżeli ktoś będzie zna pieńku z jednych z Boskich Duchów, powoli traci swą żywotność.

Amaterasu Wysłannik Amaterasu to dziewczynka w krótkiej, białej sukience z mnóstwem guzików i różowymi, też krótkimi włosami. W ręku trzyma Halabardę z chorągiewką, na której widać było kanji 'słońce'. Wysłanniczka potrafiła atakować ogniem oraz światłem.

Fuujin Ten wysłannik Bogów to masywny, wysoki mężczyzna z długimi, zielonymi włosami oraz hakama w tym samym kolorze. Na plecach ma worek, w którym trzyma wiatr. Posługuje się Aerokinezą.

Baku Ten duch to wysłannik boga snu, Baku. Wysłannik wygląda jak starsza, otyła kobieta z wielką trąbą, którą może mocno uderzyć. Potrafi zasysać magię do swojej trąby i konsumować ją.

Inne Edytuj

-Katja wyglądem przypomina Wendy. -Przepraszam, obrazki wkleję najszybciej jak to możliwe:D

Więcej z Fandomu

Losowa wiki