FANDOM

Karas1.png
Karas
Kanji

Wymowa

Karasu

Inaczej zwany

Księżycowy Smok (月龍, Getsuryū) Samotnik (孤立, Koritsu)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor Włosów

czarny

Kolor Oczu

czarny

Cechy dodatkowe

Zakryte lewe oko
153 blizny na całym ciele

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Fairy Tail

Poprzednia przynależność

Shadow Crows symbol.png Shadow Ravens

Lokalizacja Znaku Gildii

prawe ramie, między stawem łokciowym, a nadgarstkowym

Poprzedni Partner(-zy)

Falcon

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Nieznana matka (martwa)
Kagetsuki (przybrany ojciec)

Magia
Magia

Magia Cienistego Zabójcy Smoków

Karas, zwany Księżycowym Smokiem, był niegdyś Magiem Shadow Ravens, obecnie członek gildii Fairy Tail oraz Smoczy Zabójca Cieni.

WyglądEdytuj

Karas jest średniej wielkości mężczyzną o czarnych włosach i oku. Lewe ślepie zasłaniają włosy, tak dokładnie, że nic przez nią nie widać. Nosi ciemne ubrania, najczęściej ciemnoszarą bluzę, i jasnoszare spodnie. Oprócz tego na stopy zakłada głównie ciemne buty.

OsobowośćEdytuj

Karas jest tajemniczą postacią. Stara się unikać kontaktu ze wszystkimi i nie spędza czasu w grupie. Zawsze ponury i pozbawiony uczuć, wydaje się, że zadowala go tylko jego ukochana książka. Jest jednak lojalny wobec gildii i jej członków, nie zawaha się poświęcić życia dla innych. Nie dlatego, że bardzo ich lubi, ale dlatego, że samego siebie traktuje jako narzędzie, co jest wynikiem drastycznych zdarzeń z jego przeszłości, oraz z pierwszych lat w gildii Shadow Crows.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Magia Cienistego Zabójcy Smoków (闇滅竜魔法, Kage no metsuryūmahō): Karas posługuje się cienistą odmianą Magii Zabójcy Smoków, nauczył go jej Kagetsuki. Pozwala mu na wytworzeniu cienistej energii w każdej części jego ciała, a także na przemianie w cień i podróżowanie dzięki temu. Jak każdy Smoczy Zabójca, musi jeść własny żywioł, w jego przypadku pożera cienie, ale są dwa ograniczenia: nie może zjeść własnego cienia, ani cienia przez niego utworzonego, a po pożywieniu się cieniem jakiegokolwiek przedmiotu, przez trzy, góra pięć dni nie może go spożyć ponownie. Jako Smoczy Zabójca Pierwszej Generacji, posiada większy zakres umiejętności niż Zabójcy Smoków Nowego Stylu. Karas opanował swój żywioł na bardzo wysokim poziomie, co czyni go niebezpiecznym przeciwnikiem.

Ataki (Zaklęcia)Edytuj

Podstawowe ataki:

  • Ryk Cienistego Smoka (闇竜の咆哮, Eiryū no Hōkō)- Karas "zieje" potężnym strumieniem ciemnej energii.
  • Cięcie Cienistego Smoka (闇竜斬, Eiryūzan)- Karas kumuluje swoją energię w prawym ramieniu, między łokciem, a nadgarstkiem i tnie nim powietrze, wysyłając w przeciwnika fale cienistej energii.
  • Uderzenie Gruntu Cienistego Smoka (闇竜の地面にブロー, Eiryū no Jimen ni burō)- Karas uderza pięścią w ziemie, wysyłając w grunt swoją energię cienistego Zabójcy, powodując rozsadzenia podłoża w niektórych obszarach.

Sekretne techniki Smoczego Zabójcy:

  • Czarna Róża: Głód Cienistego Smoka (黒ローズ闇竜の飢餓, Kurorōzu Eiryū Kiga)- Karas tworzy z cieni smoko-podobne istoty, które atakują przeciwnika, wysysając z niego energię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki