FANDOM

KaiHikaru - Kopia
Kai
Kanji

カイ光

Wymowa

Kai Hikeru

Inaczej zwany

Fire Beast

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

19 lat

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Piwne

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Gildia Fairy Tail

Poprzednie Przynależność

LogoCE Gildia Crimson Eagle

Lokalizacja Znaku Gildii

Prawe Ramie

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Zabójców Bestii
Drużyna Natsu (czasami)
Drużyna Fairy Tail C

Partner(-zy)

Bus
Len Mcnot
Kenji Godai

Bazy Operacyjne

Budynek Gildi Fairy Tail

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Kai Yamino (Edolański odpowiednik)

Magia
Magia

Magia Ognistego Zabójcy Bestii
Moc Bestii

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 1 Beast Slayer

Galeria Obrazów

Kai Hikaru: to członek Fairy Tail, a także Zabójca Bestii.

WyglądEdytuj

Obecnie | Kiedyś

KaiHikaru

Wygląd Kaia

Kai jest wysokim, piwno okim mężczyzną z krótkimi czarnymi "krzaczastymi" włosami. Jego zęby są podobne do zębów Natsu, czyli są ostre.

Kai ubiera się w czarną bluze z długim rękawem, białe spodnie przepasane brązowym paskiem z srebną okrągłą spinką, czarne buty. Na to wszystko zakłada siwy płasz sięgający za kolana z czerwoną podszewką. Do tego na lewy nadgarstek zakłada ochraniacz.

Po powrocie z Edolas, Kai nadal nosi białe spodnie i ten sam pasek jednak rezygnuje z płaszcza i zakłada czarną bluzę na długi rękaw (na rękawach narysowane są bordowe płomienie tak samo jak na brzuchu bordowy pasek. Do tego nosi medalion, który dostał od swojego odpowiednika na pamiątkę po Edolas.

OsobowośćEdytuj

Kai na początku jest cichy i pozostaje zawsze na uboczu. Dopiero gdy widzi jak Natsu stara się bronić swoich towarzyszy zmienia swój charakter ratując go. Staje się bardziej otwarty na inne osoby.Kai jest też bardzo dobrym strategiem.

HistoriaEdytuj

Rodzice Kaia zostali zaatakowani przez Wulkana kiedy matka Kaia była w ciązy, gdy rodzice Kaia zostali uratowani w nienarodzonym Kaiu pozostało troche DNA besti co w przyszłości przyczyniło się do opanowania Magii Zabójcy Bestii przez Kaia.

FabułaEdytuj

Saga BestiiEdytuj

KaiHikaru4

Kai przybywa do Gildii

Kai przychodzi do Fairy Tail i pyta się czy może dołączyć do gildi. Makarov pyta się jaką magią chłopak dysponuje na co Kai wyjaśnia działanie swojej magii. Następnie Natsu krzyczy, że chce z nim walczyć, jednak Kai powala go bardzo szybko. Potem pojawia się w gildi i rozmawia z Mirą na temat zadania. Mira wszystko mu tłumaczy. Następnie pojawia się na stacji i rozmyśla o Natsu.

Saga PrzyjaźniEdytuj

Kai jedzie pociągiem, gdy Mei pyta się czy może tu usiąść, Kai odpowiada, że tak po czym zaczynają krótką rozmowę. Następnie Kai wysiada i rozmyśla na stacji o jakimś środku transportu, gdy atakuje go członek gangu, którym Kai ma się zająć. Kai pokonuje szybko Członka Gangu za pomocą Szponu Ognistej Bestii.

MagiaEdytuj

  • Magia Kaia
  • Zdolność zabijania Bestii Kaia
  • Specjalne Techniki Zabójcy Bestii
  • Naturalna Moc Bestii Kaia
  • Siła Kaia w Formie Mocy Bestii
  • Kryształowa Moc Bestii Kaia
Magia Ognistego Zabójcy Bestii: jest to magia caster służąca do walki z bestiami. By jej używać trzeba posiadać gen bestii, który w przypadku Kaia został odziedziczony przez rodziców. Kai używa niebieskich płomieni, może także jeść ogień, ale tylko pochodzenia magicznego i tylko jeden raz na dobę. Również dzięki temu ogień nie jest w stanie nic mu zrobić.
  • Ryk Ognistej Bestii: Kai zbiera w ustach magiczną energie po czym oddaje ją jako strumień niebieskiego ognia, który rozcina wszystko czego dotknie.
  • Szpony Ognistej Bestii: Kai zbiera w pięściach niebieski ogień po czym zgina palce zmieniając kształt ognia w szpon, który przetnie wszystko.
  • Blask Ognistej Bestii: Kai wystrzeliwuje z ust i rąk fale niebieskiego ognia, które łączą się w jeden pocisk.
  • Skrzydła Ognistej Bestii: Kai tworzy na plecach skrzydła z niebieskiego ognia, którymi uderza.
  • Róg Ognistej Bestii: Kai tworzy na sobie zbroję niebieskiego ognia po czym atakuje przeciwnika z ogromną prędkością.
  • Błyszcząca Pięść Ognistej Bestii: Kai tworzy ogromną kule ognia, która jest w stanie spalić wszystko na swojej drodze.

Specjalna Technika Zabójcy Bestii

Moc Bestii: jest to wyższy tryb Magi Zabójcy Bestii wzmacniający siłę i prędkość a także pozwala na zmianę w swój żywioł.

  • Krzyk Złotej Bestii Ognia: Kai zbiera w ustach niebieski ogień po czym jego żyły zaczynają świecić, a on atakuje atakiem złotego ognia, atak jest bardzo potężny i miał wystarczającą moc by zniszczyć trzy góry.
  • Ognista Pięść Złotej Bestii: Kai atakuje pięściom złotego ognia. Atak niszczy wszystko czego się dotknie.
  • Złoty Pazur Ognistej Bestii: Kai zapala swoje nogi złotym ogniem po czym atakuje tworząc wielki złoty pazur, zdolny ciąć pioruny.

Inne Zaklęcia

  • Pieczęć Mocy: Jest to zaklęcie, któe może użyć każdy Zabójca Bestii. Najpierw uaktywania się pieczęć, a ona zbiera dodatkową moc. Kai zdjął tą pieczęć po tym jak powrócił do Fairy Tail po Siedmiu Latach wraz z resztą członków, by zwiększyć poziom swojej mocy.

RelacjeEdytuj

CiekawoskiEdytuj

  • Początkowo miał wyglądać jak Cobra.
  • Jest to postać użytkownika Adrianpower1.
  • Według Karty Gildi, Kai lubi przygody, a nie lubi deszczowych dni.
  • Odpowiedzi Kaia na pytania Jasona do Tygodnika "Czarodziej"
    • Co jest najlepszego w Fairy Tail?
    • Odpowiedź: Panuje miła atmosfera.
    • Jakie jest twoje marzenie?
    • Odpowiedź: Chce zostać Magiem Klasy "S".
    • Z kim masz najlepsze relacje?
    • Odpowiedź: Z Mirą oraz Busem.
    • Jaka była twoja najtrudniejsza robota?
    • Odpowiedź: Walka z całą Gildią Lord Snake samemu.

CytatyEdytuj

StatystykiEdytuj

Atak
6/5
Obrona
3/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
5/5
Moc Ognia
6/5

WalkiEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki