FANDOM

Joker Inferno.jpg
Joker Inferno
Kanji

ジョーカーインフェルノ

Wymowa

Jōkā Inferuno

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

21

Kolor Włosów

Jasno-pomarańczowe

Kolor Oczu

Fioletowe

Cechy dodatkowe

Na wygranie w karty z mistrzem Fiore potrzebował zaledwie 2 sekund.

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Drużyna

Nesshi

Partner(-zy)

Fugure

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Magia Kukiełek
Magia Ognia

Joker Inferno jest jednym z ważnych członków Fairy Tail oraz magiem z Drużyny Nesshi.

WyglądEdytuj

Joker jest wysokim mężczyzną o wyraźnych, fioletowych oczach. Ma jasno-pomarańczowe, lekko-długie włosy. Na głowie nosi czarny kapelusz z czarwoną wstążką. Nosi niebieski płaszcz z czerwonymi zakończeniami, który ma wysoki kołnierz. Na ręce zakłada białe rękawiczki.

OsobowośćEdytuj

Joker jest jednym z najmniej burzliwych osób w gildii. Zazwyczaj siedzi w jednym z ciemnych kątów i przygląda się swoim kartom (szczególnie Jokerom). Jest aktualnym mistrzem gry w karty nieprzerwanie od 12 lat. Najprawdopodobniej nie znosi widoku Natsu. Kiedy Salamander ledwo przekroczy próg gildii, Joker wychodzi, jakby go zignorował. Inferno nie przepada również zaczepek. Większość fanów gry w karty jest pod wrażeniem jego umiejętności, ale on sam wypowiada się na temat jego hobby dość skromnie. Jest dla siebie bardzo surowy. Z jakiś powodów nie znosi światła słonecznego.

FabułaEdytuj

W budowie

Magia Kukiełek: to ulubiona magia Jokera. Pozwala na kierowanie swoim przeciwnikiem.

  • Zmiana decyzji: kiedy wróg spojrzy użytkownikowi w oczy, natychmiast zmienia decyzję. Joker uważa to bardziej za sztuczkę niż za zaklęcie
  • Kukiełka: zaklęcie pozwalające na sterowanie ciałem i dochem przeciwnika. W przypadku Jokera potrzebne są do tego specjalne nitki.
  • Wycofanie: użytkownika otacza iluzja w postaci aury, która odstrasza przeciwnika.
  • Głos rozsądku: mag użytkujący tą magią potrafi wpłynąć słowami na uczynek rywala. Zaklęcie działa tylko na osoby, które użytkownik darzy szczególną nienawiścią.
  • Manipulacja: zaklęcie stworzone przez Jokera. Pozwala na wmówienie rywalowi czegokolwiek.
  • Gra ostateczna: najmniej lubiane zaklęcie wśród magii Inferna. Powoduje wolną, bolesną śmierć rywala. Działa tylko podczas używania "Kukiełki". Może zostać użyte tylko w obronie włąsnego życia.

Magia Ognia: drugorzędna magia Jokera. Nie jest zbyt często przez niego używana. Pozwala na kontrolowanie i manipulację ogniem. Joker używa jej do robienia sztuczek podczas gry w karty.

  • Płonąca pomyłka: przed pokazaniem "asa w rękawie" Joker tworzy ognistą iluzję wokół swojej talii kart. Tego zaklęcia używa tylko wtedy, kiedy ma pokazać Jokera.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać wymyślona przez NorikoChan i MidGranat.
  • Jego wygląd bazuje na Drocell'u z anime/mangi Kuroshitsuji.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki