Jiro.jpg
Saito Takemura
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

18lat

Kolor Włosów

Czerwone

Kolor Oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Holy weapon.jpg Holy Weapon

Lokalizacja Znaku Gildii

lewy bark.

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Holy Weapon

Bazy Operacyjne

Gildia Holy Weapon

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Sierpu Boreasza

Galeria Obrazów

Jiro Abukara jest członkiem Gildii Holy Weapon.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Magia i UmiejętnościEdytuj

Magia Sierpu Boreasza: Magia ta dzięki magicznemu sierpowi pozwala Jiro władać powietrzem. Sierp ten jest przymocowany do łańcucha i w każdej chwili może być z niego odczepiony. Mag za pomocą swej broni kontroluje wiatr i wytwarza ostrza lub tornada służące do atakowania przeciwnika. Jiro rzucając swoją bronią w cel potrafi kontrolować także prądy powietrza, dzięki czemu atak jest zawsze celny.

Zaklęcia:

  • Kula Boreasza: Jiro dzięki magicznemu sierpowi tworzy w jednym miejscu ogromną kule powietrza, która jest następnie wysyłana wprost na przeciwnika. Kula ta jest wystarczająco silna, aby zniszczyć powierzchnię ziemi.
  • Powietrzne Tornado: Jiro kręcąc swoją bronią tworzy tornado, które może być z łatwością sterowane przez magiczny sierp.
  • Powietrzny Boomerang: Jiro rzuca swym sierpem i kontroluje go dzięki prądom powietrza. Atak ten zawsze trafia w przeciwnika.
  • Cyklon Boreasza: Jiro kręcąc swoją bronią tworzy potężne tornado, które niesie ze sobą wszystko co napotka na swej drodze, a następnie wysyła je na przeciwnika. Abukara nie może sterować tym tornadem jak robi to w przypadku Powietrznego Tornada.
  • Powietrzne Cięcie: Jiro gromadzi powietrze wokół swego sierpu i atakuje nimi przeciwnika. Zaklęcie to jest na tyle silne, że może przeciąć drzewo.
  • Powietrzny Smok: Jiro używa swego sierpu do manipulowania powietrzem i tworzy powietrznego smoka, którego następnie kontroluje i atakuje swego przeciwnika.

Więcej z Fandomu