FANDOM

Izune Mikazuchi.jpg
Izune Mikazuchi
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

14 lat

Kolor Włosów

Różowe

Kolor Oczu

Różowe

Status Profesjonalny
Przynależność

Mermaid Heels symbol.png Gildia Mermaid Heel

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Mermaid Heel

Bazy operacyjne

Gildia Mermaid Heel

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Kagura Mikazuchi (starsza siostra)

Magia
Magia

Podmiana:Rycerz
Magia Kolców
Magia Wiatru

Bronie

Różnej maści bronie

Izune Mikazuchi to członkini gildii Mermaid Heel.

WyglądEdytuj

Wygląd Izune.jpg

Wygląd Izune

Izuno jest niską dziewczyną o dużych oczach w jasno-wiśniowej barwie. Ma różaną cerę, a na jej policzkach znajdują się mało widoczne piego. Posiada krótkie włosy najczęściej rozpuszczone z grzywką ułożoną w lewą stronę. Przednią, prawą część włosów spina szeroką, jasno spinką z resztą fryzury. Są one proste, jednakże ich końcówki nieco się falują.

Ubiera się w sukienkę z kołnierzykiem, dwoma czerwonymi guziczkami bo boku oraz dużą, czerwoną kokardkę w żółte paski przypiętą do stroju złotą brożką z niebieskim kryształem. Ubiór ten sięga jej mniej-więcej do kolan. Ma ona w większości czerwoną barwę. Rękawy w jej stroju są bufiaste. Znajdują się na nich złote strzałki skierowane w stronę dłoni. Nieco wyżej łokci rękawy są już dopasowane do rąk.W pobliżu jej dłoni zakończone są białą częścią materiału ozdobioną guzikami. Od jej szyi, aż po koniec biustu górna część sukienki jest jasna. Dolna część jej sukienki przypomina nieco ubiór pokojówki. Nałożony ma na nią biały fartuszek z dwiema kieszonkami umieszczonymi po boku. Element stroju zakończony jest falbankami. Na nogach nosi zazwyczaj buty na wysokiej podeszwie i średniej wielkości obcasiku z brązowej skury. Są one sznurowane i sięgają jej do kolan.

OsobowośćEdytuj

Izune jest młodą dziewczyną o cichym głosie. Jest raczej spokojna i wiecznie uśmiechnięta. Zawsze stara się odszukać pozytywny sens w nawet najsmutniejszym wydarzeniu. Rzadko kiedy przejmuje się ostrzeżaniami wroga, jednakże zawsze go wysłuchuje. Często nie ma opinii na dany temat, w wybieraniu prawidołowej decyzji pomagają jej pozostałe dziewczyny. Zawsze wybiera najlepsze rozwiązanie, bez względu na ryzyko. Nie jest jednak ryzykantką - w każdy sposób stara się omijać jakiegokolwiek zagrożenia.

Kiedy ktoś ją o coś poprosi, zawsze zgadza się to wykonać jak najszybciej. Inaczej jest z rozkazami. W zależności z czyich ust padł, wykonuje go natychmiast, bądź wcale. Zazwyczaj słucha się Aranii i Kagury, rzadziej Beth i Risley. Nigdy nie wykonuje tego, co powie jej wróg bądź ktoś, kto może mieć wobec jej gildii złe zamiary.

FabułaEdytuj

Saga Wielki Turniej MagicznyEdytuj

Izune zostaje wybrana jako reprezentantka Merimaid Heel do walki z Raven Tail, zdaje się pojawić na scenie jeszcze przed poznaniem przeciwnika. Okazuje się, że będzie nim Nullpuding, uważany za jednego z tajemniczych, lecz potężnych magów. Śmieje się z niepozornego wyglądu nastolatki, ale ona reguje uśmiechem.

Rozpoczęła się natychmaistowa walka. To właśnie Izune wykonała pierwszy ruch. Zmieniła swoją sukienkę w ciemną zbroję z łusek węża. W ręku trzymała nie jeden, mały miecz, lecz dwie długie katany obrośnięte kolcami. Zanim zdołała cokolwiek powiedzieć, wróg ją zaatakował. Wtedy jej katany zaabsorbowały kolce Nullpudinga. Tak działo się przez większość czasu.

Kiedy wróg był już wyczerapny, dziewczyna zauważyła to i znów się podmieniła. Tym razem ubrana była w długą, błękitną sukienkę z białym gorsetem. Na głowie miała ogromny diadem z dużą ilością kryształów. W rękach trzymała walchlarze. Wymachiwała nimi, atakując członka Raven Tail. Wreszcie nadszedł czas na wykończenie pojedynku. Zdjęła z głosy jeden z kryształów i rzuciła go w stronę przeciwnika, popychając go wiatrem. Wtedy w stronę Nullpudinga zmierzało kilka tornad. W pięknym stylu wygrała walkę.

Podmiana to Magia typu Przedmiotu dzieląca się na kilka rodzajów. Dwoma poznanymi jest Rycerz i Kanonier. Pozwala ona na szybką wymianę broni i zbrój znajdujących się w alternatywnym wymiarzem.

Rycerz to typ Podmiany wykorzystywany między innymi przez Izune. Najsławniejszą osobą wykorzystującą ten typ magii jest Titania z Gildii Fairy Tail. Ten typ Podmiany pozwala użytkownikowi na szybką zmianę mieczy i zbrój.

  • Zbroja Kolczastego Węża jest jedną ze zbrój Izune. Jest to dopasowana do ciała, czarny strój wykonany z łusek ogromnego węża. Pozwala na władanie Magią Kolców.
    • Kolcowe Katany to bronie wchodzące w skład Zbroi Kolczastego Węża. Są one wykonane ze srebra, a ich ostrza obrośnięte są cierniami. Wygląd rękojeści tych katan jest nieznany.
      • Absorbowanie Kolców jest zaklęciem, którego źródłem są Kolcowe Katany. Jak sama nazwa wskazuje, pozwala ono na absorbowanie Magii Kolców.
  • Zbroja Władcy Wichru to druga ukazana zbroja Izune. Składa się z długiej sukni w błękitnej barwie oraz jasnego gorsetu. Pozwala na kontrolowanie Magii Wiatru.
    • Wachlarze Wichru to jedna z broni powyżej opisanej zbroi. Wachlarze są małe, jednakże z łatwością pozwalają na kontrolowanie ataków bazujących na Magii Wiatru.
      • Cięcie Wichru to proste zaklęcie Izune. Sposób, w jaki porusza się wachlarzami zamienia się w wietrzny atak, który zmierza wprost na wroga.
    • Kryształowy Diadem Wiatru to na pierwszy rzut oka dodatek do zbroi, jednakże kryształy na nim umieszczone służą jako broń.
      • Rzut Tornad to jedno z potężniejszych, lecz niezaawansowanych ataków. Izune rzuca jeden z kryształów w górę, po czym spycha go za pomocą wiatru wprost na wroga. Kiedy przedmiot dotknie ciała przeciwnika, w jego stronę zmierza kilka tornad, przed którymi nie da się uciec.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma dość zmienny styl; jednego dnia potrafi być słodką dziewczynką, drugiego zaś zdolna jest do przebrania się za zombie. Mimo to, jej charakter zawsze jest taki sam.

Główne walki i wydarzeniaEdytuj

Walki Wydarzenia

StatystykiEdytuj

Atak
5/5
Obrona
5/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
4/5
Szermierka
5/5

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki