FANDOM

Ivania Shieldwar
Wiek
19 lat
Wymowa Iwania Szieldłar

Innaczej zwana

Musika

Harmonia

Wojownik Muzyki

Magia Muzyczny Smoczy Zabójca
Krewni i partnerzy

Nashemi- jej smok / matka

Scourge- partner / exeed

Zawód

Wędrowny mag(kiedyś i teraz)

Członek armii królestwa Fiore(kiedy chciała więcej zarobić na podróż)

Gildia -----------
Status Nie wiadomo- tajemnica
Sympatia Rogue Cheney- nieodwzajemniona
Znaki szczególne Blizna na lewej nodze
Ivania Shieldwar

Wygląd Ivanii

==Wygląd==

Ivania jest młodą, wysoką dziewczyną. Posiada ciemno różowe oczy i białe włosy jak Mirajane Strauss lecz nie jest z nią spokrewnona. Na głowie ma parę nauszników które dostała od swojego smoka. Na szyji nosi złoty naszyjnik który znalazła na jednej z pobocznych misji. Na lewym ramieniu nosi ciemno-różową przepaskę z nutą która ma pokazywać że jest magiem smoczego zabójcy muzyki. Posiada szarą kamizelkę z złotym podszyciem  zamykaną na złotą spinkę w pobliżu piersi. Nosi różowo-białą spódnicę sięgającą jej pod kolana, służy ona jej do zakrywania na całe udo blizny spowodowanej jednym z treningów z Nashemi. Na rękach nosi szare rękawiczki sięgające jej do łokci. Przy kostkach i nadgarstak posiada czarne bransolety, Odziana jest w różowe sandały.

OsobowośćEdytuj

Ivania jest energiczną i dobrą dziewczyną. Jest może nieśmiała w stosunku do obcych ale jak ich lepiej pozna staje się niesforna i gadatliwa. Nie znośi kiedy ktoś zabiera jej jedzenie lub zakazuje jej śpiewać kiedy chce. Boli ją kiedy ktoś rani osobę którą kocha. Ma czasami załamania psychiczne kiedy myśli że ktoś umarl kiedy jest to nie prawdą. Kocha jedzenie i ma uzdolnienia w kierunku muzyki. Nie znośi kiedy ktoś zobaczy jej bliznę.

HistoriaEdytuj

Kiedy była malutka została porzucona przez swoich rodziców z powodu jej białych włosów. Odnalazła ją Nashemi- 

  • Smok Muzyki- Nashemi
  • Exeed Ivanii- Scoruge
  • Brat Ivanii- Heine
Smok Muzyki. Opiekowała się nią i nauczyła wszystkiego co sama wiedziała. 7.7.X777 roku Nashemi znikła, a po krótkim czasie Ivania zachorowała. Ledwo żywą znalazł ją młody Rogue Cheney. Opiekował się nią przez około 2 miesiące a potem odszedł. Miesiąc po tym Ivania znaazła małego Exeeda którego nazwała Scrogue- czyli zaraza. Kierowała się imieniem Rogue i chorobą na którą się zaraziła. Podróżowała po świecie przyjmując małe misje. Chcąc zarobić na resztę podróży wstąpiła do armii królewskiej Fiore. Miała wtedy 15 lat. Nie pojawiała się potym aż do jej 19 urodzin. Nastepnie pojawiła się dopiero na DGM niedaleko loży Fairy Tail. Czasami rozmawiała z członkami, próbowała sie dostać do Sabertooth bo jest Rogue. Mistrz jednak jej nie pozwolił więc rozważ decyzję o wstąpieniu do Fairy Tail.  

CiekawostkiEdytuj

 *Ivania w jednej z wiosek Fiore została uznana za boginię, bo nikt nie widział tam jeszcze żadnego maga.

  • Ma brata- Heine Shieldwara- niestety jest martwy. (Heine wygląda jak Heine Rammesteiner z DOGS: bullets&carnage),